“Укроборонпром” та Велика Британія скооперують виробничі потужності ОПК
“Укроборонпром” та Велика Британія скооперують виробничі потужності ОПК Делегація Державного концерну "Укроборонпром" домовляються  про взаємодію підприємств  оборонно-промислового сектору України та Великої Британії та налагоджують партнерські відносини. Фахівці Концерну ознайомились із можливостями британських виробництва задля створення нових зразків в рамках програми імпортозаміщення. Робота делегації тривала наприкінці квітня. "Кооперація із західними партнерами – пріоритет роботи ДК "Укроборонпром". Маючи вдалий досвід співпраці британськими компанію ми плануємо розпозичати нові інноваційні проекти", – зазначив заступник генерального директора з розвитку "Укроборонпрому" Артур Херувімов. За його словами кооперація вже існує в авіабудівній галузі, новітній Ан-132 спроектований з компонентами виробництва Великої Британії. "Укроборонпром". Укроборонпром обговорив варіант використання потужностей Харківського авіаційного заводу (ХДАВП) для виробництва елементів та комплектуючих необхідних для галузі. В рамках візиту до Великої Британії "Укроборонпром" провів переговори з 15 компаніями, серед них BAE Systems, Leonardo,GE Aviation, QinetiQ та інші. В режимі прямого діалогу між інженерами та очільникам оборонних підприємств України та Великої Британії визначили можливі аспекти кооперації та імпортозаміщення Нагадаємо, що делегація "Укроборонпрмоу" також провела переговори в стінах Міністерства оборони Великої Британії в Лондоні.
Лідери авіакластеру «Укроборонпрому»: «Завод 410 ЦА» збільшив прибуток більш ніж у 6 разів за 3 роки
Лідери авіакластеру «Укроборонпрому»: «Завод 410 ЦА» збільшив прибуток більш ніж у 6 разів за 3 роки На 638% за 2014-2016 роки збільшив чистий прибуток «Завод 410 ЦА», що є частиною авіаційного кластеру ДК «Укроборонпром», створеного на базі ДП «Антонов». Про це свідчать результати фінансової звітності підприємства.  У 2016 році чистий прибуток ДП «Завод 410 ЦА» склав 150,2 млн грн, тоді як у 2014 році підприємство отримало збиток на рівні 23,5 млн грн. Показник чистого доходу від реалізації продукції на експорт також демонструє зростання на 22,9%. Експорт до країн далекого зарубіжжя збільшився у 2 рази: із 168,4 млн грн у 2014 році до 345,3 млн грн у 2016 році. Минулого року підприємство уклало 14 нових контрактів, з яких 5 – із міжнародними партнерами. «Завод 410 ЦА» у 2016 році успішно пройшов чотири ресертифікаційні та наглядові аудити на відповідність міжнародним сертифікатам ISO-9001, NATO AQAP-2120 та авіаційним правилам PART-145, частині 145В Міністерства оборони України.  Нагадаємо, у квітні 2015 року Кабінет міністрів України передав ДП «Антонов» до складу ДК «Укроборонпром». Влітку 2016 року ДК «Укроборонпром» створив на базі ДП «Антонов» авіаційний кластер. У ньому консолідовані всі авіабудівні потужності країни. Цей кластер є першим прикладом реформування оборонної промисловості країни в рамках затвердженої стратегії Концерну. У складі «Укроборонпрому» за 2 роки «Антонов» збільшив рентабельність і дохід в 4 рази. Підприємство створило перший український літак без російських комплектуючих Ан-132D, що успішно здійснив перший політ. Було представлено перший український ударний безпілотник із високоточними засобами ураження «Горлиця». Авіагігант значно розширив коло іноземних партнерів, виконав програму імпортозаміщення російський складових та отримав держзамовлення від Міноборони України.
“Укроборонпром” це інновації та рушій розвитку ОПК – Денис Гурак
“Укроборонпром” це інновації та рушій розвитку ОПК – Денис Гурак Державний концерн "Укроборонпром" впродовж останніх 2,5 років розпочав розбудову прозорості та відкритості діяльності оборонно-промислового сектору. Ми розпочали навчання та формування сучасного світогляду наших працівників, розширили кооперацію з західними партнерами та виробниками країн-членів НАТО, надали пріоритет інноваціям. Про це заявив Заступник генерального директора з зовнішньоекономічної діяльності Концерну Денис Гурак на Українському форумі оборони та безпеки 2017, що триває нині у Києві. "Нашою метою, метою тієї команди, яка очолила "Укроборонпром" в липні 2014 року, є створення потужної рушійної сили українського оборонно-промислового комплексу. Ми розпочали трансформацію компанії та всієї галузі – вже сьогодні ми констатуємо певні успіхи по багатьом цим напрямкам", – сказав Денис Гурак. Він покроково розповів про шлях "Укроборонпрому" за останні роки. Пояснив, що 2014 року Концерн оперативно вирішував нагальні потреби фронту, ремонтував та відновлював військову техніку зі складів. В 2015 приділив більше уваги модернізації, в тому числі і через бюджетні обмеження України, а наприкінці року вже почав готувати виробничі потужності задля виготовлення нової та сучасної техніки для наших військових. При цьому "Укроборонпром" взяв курс на технологічне оновлення – тому 2016 рік став роком інновацій. Минулого року ми не лише представили новітні розробки, такі як Ан-132 та безпілотний бронетранспортер "Фантом", а ще й представили реформу самого Концерну та створили авіабудівний кластер. Створення авіакластеру, що передбачає залучення підприємств не лише Концерну, а й приватного сектору, є тим самим проявом та доказом відкритості "Укроборонпрому". "Ми не єдині на цьому ринку, як багато хто вважає, і про це кажуть навіть цифри розподілу Державного оборонного замовлення. В 2006 році частка Концерну в його виконанні склала лише половину, все інше виконано в приватному секторі або іншими підприємствами українського ОПК. З кожним роком частка Концерну у виконанні ДОЗ лише зменшується", –  сказав Денис Гурак, додавши, що "Укроборонпром" також не є бюджетною організацією. "У 2016 році Концерн освоїв лише 4,5 мільярди гривень державного оборонного замовлення та передав у війська майже 7 тисяч одиниць озброєння та військової техніки. Лише ці кошти були виплачені "Укроборонпрому" з бюджету країни, бо країна була замовником. При цьому ми виплатили в бюджет 4,6 мільярда гривень податків", – пояснив заступник. Повертаючись до реформування та розвитку ОПК Денис Гурак наголосив, що Концерн значно розширив географію країн-партнерів та поглибив  кооперацію з НАТО. "Укроборонпром" також приділяє особливу увагу поєднанню науки та виробництва – створена платформа інноваційного розвитку передбачає швидке впровадження ідей вітчизняних інженерів. Нагадаємо, “Укроборонпром” розробив стратегію реформування ОПК України, яка зокрема, передбачає внутрішній і зовнішній аудит. Він дозволяє отримати об’єктивний погляд на Концерн з боку провідних міжнародних експертів, сфокусуватися на ефективному використанні ресурсів, впровадити міжнародні стандарти управління та систему звітності. Це допоможе залучити нових інвесторів, запропонувати їм зрозумілий принцип входження в капітал, захистити самі інвестиції та створити унікальну ринкову пропозицію. Серед інших ключових напрямків стратегії реформування ОПК від “Укроборонпрому”: кластеризація, корпоратизація, захист технологій і створення платформи інноваційних розробок.
“Укроборонпром” та МО Великої Британії обговорили проекти модернізації українського ОВТ
“Укроборонпром” та МО Великої Британії обговорили проекти модернізації українського ОВТ Делегація Державного концерну "Укроборонпром", на чолі з Генеральним директором  обговорила з Міністерством оборони Великої Британії проекти модернізації  української техніки та програму імпортозаміщення. Зустріч відбулась в Лондоні, 26 квітня. "Ми представили колегам з Великої Британії наші новітні розробки та обговорили можливості оснащення нашої зброї передовою технікою їхніх виробників. Маючи вдалий досвід співпраці ми домовились поглиблювати кооперацію між виробниками наших країн.", - заявив Генеральний директор Концерну Роман Романов. Особливу увагу сторони приділили співпраці в авіабудівній галузі, адже саме у цій сфері нині найінтенсивніше співробітництво між Україною та Великою Британією – новітній  літак Ан-132, що виготовлений ДП "Антонов" в кооперації з західними партнерами, створювався за участю й британських компаній. Нагадаємо, що 20 січня в Києві відбулась зустріч керівництва ДК "Укроборонпром" з міністром оборони Великої Британії Майклом Фаллоном. Саме тоді, після презентації нового Ан-132, відбулись перші домовленості  про поглиблення співпраці та залучення британських виробників до програми імпортозаміщення "Укроборонпрому"
Всі новини
Наша продукція
Бойовий модуль “Тайпан” У рамках міжнародної виставки "Зброя та Безпеки", яка проходить у Києві, відбулась українська публічна прем‘єра бойового модулю "Тайпан", який був розроблений ДП "СпецТехноЕкспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Новий бойовий модуль "Тайпан" має технічні характеристики, які відповідають кращим західним зразкам. А його унікальність полягає у встановленій системі безлюфтових планетарних редукторів та вентильних двигунів, що забезпечують точне наведення на ціль на будь-яких швидкостях обертання модуля. Завдяки сучасній електроніці "Тайпан" здійснює автоматичне наведення гармати на обрані цілі, утримує озброєння в заданому положенні незалежно від зміни положення корпусу бойового автомобіля під час руху, здійснює автоматичний супровід цілі. Також на бойовий модуль встановлена система автоматичної видачі команд наведення з урахуванням метеоумов, типу снарядів, виду озброєння, кутової швидкості і дальності цілі. Система прицілювання може налаштовуватися як відповідно до лінії стволу, так і до лінії горизонту. Зараз "Тайпан" обладнано скорострільною двоствольною гарматою калібру 23 мм, ефективна дальність стрільби якого сягає 1,8 км. Інші модифікації бойового модуля можуть бути обладнані кулеметом калібру 7,62 мм або 12,7 мм, а також 30 мм гранатометом з окремим вертикальним приводом. При цьому мінімальна вага бойового модуля складає лише 350 кг. Окрім того, цей бойовий модуль можливо встановлювати не тільки на мобільні платформи, але і оснастити їм фортифікаційні споруди, наприклад блокпости, керуючи модулем дистанційно. Або взагалі використовувати його, як автономну вогневу точку без подачі електроживлення, час роботи бойового модуля "Тайпан" у такому режимі становить 3 години. "Бойовий модуль "Тайпан" був створений  разом з нашими українськими партнерами у дуже короткі терміни. Слід зазначити, що вся електроніка та програмне забезпечення розроблено та створено українськими фахівцями, а технічні особливості "Тайпана" мають всі шанси зацікавити українських виробників бронетехніки", -  зазначив директор ДП ДГЗП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул. Нагадаємо, що XIII міжнародна спеціалізована виставка “Зброя та Безпека-2016” пройде 11-14 жовтня 2016 у Міжнародному Виставковому Центрі, який знаходиться на Броварському проспекті, 15.
Бойовий модуль “Тайпан”
Докладніше
БМП-1УМД Державне підприємство "Житомирський Бронетанковий Завод", яке входить до складу ДК "Укроборонпром", адаптували німецький двигун від Deutz до використання у бойових машинах піхоти. Оновлена машина піхоти отримала офіційну назву БМП-1УМД. Перша публічна демонстрація БМП-1УМД відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставкому Центрі у Києві. Роботи по заміщенню російського двигуна УТД-20 на Deutz TCD2013 L64V зайняли лише три місяці. Цей 4-тактний, 6-циліндровий двигун з тубонадувом та електронним блоком управління має потужність у 330 к.с., з можливістю програмного підвищення потужності до 390 к.с. В цей же час двигун УТД-20 має потужність лише 300 к.с. Окрім того, німецький двигун має значно більший ресурс, він тихіший та економічніший. "Адаптація бойової машини піхоти до використання німецьких двигунів від Deutz є ще одним кроком у виконанні програми імпортозаміщення, над який зараз працює "Укроборонпром". Двигунами цього виробника вже оснащуються інша українська бронетехніка, наприклад, БТР-4, які виготовляються на "Харьківському КБ з машинобудування ім. Морозова", - наголосив очільник ДК "Укроборонпром" Роман Романов. Під час створення БМП-1УМД були проведені роботи по впровадженню комплексу заходів з підвищення вогневої потужності, вдосконалення системи керування вогнем, поліпшення ергономічних та функціональних характеристик машини. Окрему увагу українські зброярі приділили реалізації комплексу засобів маскування у видимому та інфрачервоному діапазоні.  
БМП-1УМД
Докладніше
Безпілотний БТР “Фантом” "Фантом" є однією із передових розробок ДП "СпецТехноЕкспорт", який входить до складу ДК "Укроборонпром". Він є першим кроком у створенні перспективних систем, які мають замінити традиційне озброєння. Перша публічна демонстрація безпілотного тактичного багатоцільового транспортного засобу "Фантом" відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі у Києві. "Безпілотний тактичний багатоцільовий транспортний засіб "Фантом" є відповіддю на виклики технологічної ери, яка диктує свої умови для створення зовсім нових типів озброєння. Вони мають бути безпілотними, багатофункціональним та виконувати завдання, які зараз, із ризиком для власного життя, можуть виконати лише бійці. Саме такі можливості демонструє "Фантом"", - пояснив особливості нового озброєння очільник ДК "Укрроборонпром" Роман Романов. "Фантом" - це дистанційно керований мінібронетранспортер. Денний та нічний комплекси прицілювання дозволятимуть вести вогонь у будь-який час доби на відстані понад 1 км. Запас ходу становить до 20 км, керування здійснюється за захищеним радіоканалом або через волоконний кабель довжиною 5 км. Окрім того його можливо оснастити високоточним протитанковим ракетним озброєнням.   "Можливості "Фантому" насправді важко переоцінити, вони дозволяють йому взяти на себе великий спектр задач. Така техніка може доставляти боєкомплекти та вантажі через зони, які знаходяться під загрозою обстрілу противника, або в зоні ризику замінування, безпечно і швидко евакуйовувати поранених з полю бою. На "Фантом" можна встановлювати різні види озброєння для здійснення вогневої підтримки. Якщо, наприклад, встановити на нього протитанковий ракетний комплекс, то армія отримає малопомітний, мобільний та ефективний засіб знищення бронетехніки противника", - додав керівник ДП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул.    
Безпілотний БТР “Фантом”
Докладніше
Всі продукти