Dubai Airshow 2017 – підготовка до серійного виробництва Ан-132, фурор Ан-70 та інші стратегічні домовленості підприємств "Укроборонпрому"
Dubai Airshow 2017 – підготовка до серійного виробництва Ан-132, фурор Ан-70 та інші стратегічні домовленості підприємств "Укроборонпрому" ДК "Укроборонпром" представив останні досягнення авіабудівного кластеру на міжнародній виставці Dubai Airshow 2017, яка проходила у Об'єднаних Арабських Еміратах з 12 по 16 листопада. На цій виставці був досягнутий цілий ряд стратегічних домовленостей з міжнародними партнерами, які забезпечать розвиток авіабудування України. А військово-транспортні літаки Ан-132D та Ан-70 від ДП "Антонов", що входить до складу "Укроборонпрому", привернули максимальну увагу партнерів, потенційних замовників та експертів своїми можливостями. Загалом, на виставці свою продукцію та послуги представили 9 підприємств "Укроборонпрому": ДП "Антонов", ПАТ "НВО Київський завод автоматики", ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт", ДП ДЗТІП "Промоборонекспорт", ДП "Українська авіаційна транспортна компанія". Фахівці підприємств провели більше 130 зустрічей з іноземними партнерами для встановлення взаємовигідних партнерських відносин та започаткування спільних проектів.   Ан-132D готується до серії Під час виставки Ан-132D, який є  першим літаком "Антонова" без російських комплектуючих та є зразком міжнародної кооперації України зі світовими гігантами авіабудування, здійснив серію демонстраційних польотів. Українські пілоти бездоганно продемонстрували можливості Ан-132D, який виконував фігури вищого пілотажу: крени, гірки та круті розвороти. А на останок - видовищну посадку "по афганські", коли літак сідає по крутій глісаді, що вимагає найвищої майстерності пілотів та високих характеристик літака. Під час Dubai Airshow 2017 ДП "Антонов" уклало домовленості з партнерами з Королівства Саудівської Аравії щодо постачання складових, організацію коопераційного виробництва та навчання технічного персоналу для реалізації фінальної частини програми Ан-132. Окрім того, практична реалізація програми зі створення Ан-132D стала беззаперечним доказом можливостей українського авіабудування та результативності міжнародного взаємовигідного партнерства. Ан-70 позбавиться російський деталей   Завдяки досягнутим під час виставці домовленостям, наступним літаком, який буде створений у тісній міжнародній кооперації стане модернізований Ан-70. Цей унікальний за своїми характеристиками літак отримає нову авіоніку та позбавиться російських деталей. Про відповідну готовність взяти участь у модернізації літака, під час провідної міжнародної виставки Dubai Airshow 2017, заявили компанії з Королівства Саудівської Аравії, Об'єднаних Арабських Еміратів та Туреччини. Завдяки цій модернізації планується розширити унікальні характеристики літака. Враховуючи те, що у 2015 році Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних сил України, модернізація цього літака є одним з найважливіших завдань, яке дозволить значно розширити мобільність та боєздатність українських захисників. ХДАВП буде врятовано Оголошений ДК "Укроборонпром" у березні 2017 року пошук партнера для "Харківського державного авіаційного виробничого підприємства", завершився підписанням домовленості щодо інвестування $150 млн силами американської компанії Oriole Capital Group. Oriole Capital Group, як проектна компанія SPV, була створена саме для реалізації цього конкретного проекту і її задачею є акумуляція ресурсів від різного типу інвесторів, фондів та загальний менеджмент проекту. У відповідності до проекту, на харківському підприємстві буде відновлено серійний випуск літаків Ан-74 у різних модифікаціях, які будуть вироблятися з широким залученням сучасної передової авіоніки від провідних іноземних виробників.  У свою чергу Oriole Capital Group отримає право на інвестиції у виробництво, модернізацію та збут цих літаків. Ключовим елементом цього стратегічного партнерства є модернізація існуючого виробництва, повне залучення всіх 3000 фахівців харківського підприємства. У свою чергу, будь яке відчуження активів підприємства заборонена законом та неможлива. Цей проект є критично важливим для "Харківського державного авіаційного виробничого підприємства", який зараз знаходиться у процедурі банкрутства з боргами понад 3 млрд грн. 
Доля Миколаївського суднобудівного заводу залежить від Мінекономрозвитку – "Укроборонпром"
Доля Миколаївського суднобудівного заводу залежить від Мінекономрозвитку – "Укроборонпром" Майбутнє Миколаївського суднобудівного заводу та його працівників зараз знаходиться у руках чиновників Міністерства економічного розвитку  і торгівлі України як розпорядника Державного оборонного замовлення. Про це заявили в ДК «Укроборонпром». Як зазначили у Концерні, треба якнайшвидше ухвалити чітке рішення: чи потрібен Україні ракетний крейсер «Україна», чи ні. Якщо потрібен – то включити в Державне оборонне замовлення на 2018 рік кошти на добудову судна. Якщо ж ні – продавати недобудову згідно з воєнною доктриною або передбачити в ДОЗ на 2018 рік гроші на подальше утримання судна у причальної стінки. «Крейсер «Україна» - це гирі, які тягнуть підприємство вниз. Вже давно невизначеність його місця у структурі Військово-морських сил України, а також питання утримання та фінансування добудови не вирішуються. Завод не може розвиватися і рухатися вперед, накопичені чисельні борги. Перспективний і важливий для країни суднобудівний завод простоює через затягування рішення щодо крейсера. Потрібно негайно поставити крапку в цьому питанні та або позбавитися цього тягаря, або довести крейсер до 100% готовності та направити до ЗСУ, або профінансувати його подальше утримання», - наголосили в «Укроборонпромі». У Концерні додали, що Міністерство оборони України зверталося до Кабінету міністрів і подавало пропозицію про демілітаризацію судна, але Уряд її не підтримав. Пропозиція «Укроборонпрому» щодо фінансування заводу також не отримала підтримки. Як нагадали в Концерні, з лютого 2015 року держава припинила відшкодувати витрати підприємства на утримання крейсера. У результаті борги держави перед заводом і його працівниками  досягли 60 млн грн. Виплати цих коштів вистачило би на погашення всіх боргів із заробітної платні. «Укроборонпром», у свою чергу, не може компенсувати зарплатні витрати заводу за рахунок інших підприємств через законодавчі обмеження. Адже згідно з законодавством України, кожне підприємство має бути рентабельним. Жоден завод, який входить до складу «Укроборонпрому», не отримує гроші з бюджету, а розраховує тільки на свою комерційну діяльність. «Ще один шлях вирішення проблеми - це якісне планування і системне завантаження підприємства бюджетними замовленнями. Це дозволило б заводу вибратися з боргової ями і залучити кошти для погашення боргів перед його працівниками», - додали в Концерні. Нагадаємо, ракетний крейсер «Україна» було спущено на воду 27 років тому. Вже багато років його будівництво «заморожене» на стадії готовності на 95%. Миколаївський суднобудівний завод вже 3 рік самотужки виконує роботи з утримання крейсера, адже їх припинення призведе до руйнування його енергетичних вузлів, елементів обладнання, екологічного забруднення акваторії річок Буг та Інгул. Також в результаті руйнування та проведення консервації спеціальних виробів і його складових вартість крейсера у розмірі капітальних інвестицій впаде до вартості металобрухту. «Укроборонпром», аби не допустити втрати вартості цього судна та на виконання Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11.11.2015, підготував та спрямував на розгляд Кабінету Міністрів України проект щодо врегулювання питань, пов’язаних з демілітаризацією та подальшим використанням цього ракетного крейсера. Проектом розпорядження передбачається відшкодування підприємству витрат за утримання крейсера, що дало б змогу погасити заборгованість із заробітної плати. Концерн, як орган управління заводом, підготував додаткові проекти вирішення цієї ситуації задля збереження активів підприємства та його промислового потенціалу. 30 жовтня керівництво «Укроборонпрому»  звернулось до Секретаря Ради національної оборони та безпеки України Олександра Турчинова за сприянням у вирішенні долі стратегічного підприємства. Раніше, 22 серпня 2017 року, Концерн вже звертався до Кабінету Міністрів України з проханням вирішити питання та прийняти на облік Міністерства оборони України недобудований ракетний крейсер проекту 1164, що нині перебуває в акваторії Миколаївського суднобудівного заводу. Відповідний лист направляли до Уряду.
Щодо інвестування Oriole Capital Group у ДП "Харківське державне авіаційне виробниче підприємство" $150 млн
Щодо інвестування Oriole Capital Group у ДП "Харківське державне авіаційне виробниче підприємство" $150 млн У зв‘язку із підвищеним інтересом до інвестування американською Oriole Capital Group у ДП "Харківське державне авіаційне виробниче підприємство" 150 млн долларів, маємо повідомити наступне. Американська компанія Oriole Capital Group - це SPV (special purpose vehicle), проектна компанія. SPV є частою та вживаною міжнародною практикою, для реалізації певного проекту та ефективного управління окремими бізнес-процесами. Oriole Capital Group, як SPV, створена для реалізації конкретного проекту з "Харківським державним авіаційним виробничим підприємством", і її задачею є акумуляція ресурсів від різного типу інвесторів, фондів та загальний менеджмент проекту, що є загальною світовою практикою. Oriole Capital Group була створена після проведення відкритого конкурсу з залучення інвестора, проведення технічного та юридичного аудитів "Харківського державного авіаційного виробничого підприємства", та є результатом півторарічних переговорів. Засновниками Oriole Capital Group є громадянин США Хоссейн Моусаві, який має досвід управління компаніями та інтеграції рішень в сфері авіації та телекомунікацій, та Набіл Баракат, власник Wamar Inc. Wamar Inc. розвиває проекти в секторі безпеки та оборони, в тому числі і авіації в США та країнах Близького Сходу з 1983 року. Основними замовниками є Державний департамент США та державні організації безпеки. Окрім того Wamar Inc працює і у паливно-енергетичному секторі. До команди проекту залучені фахівці з досвідом роботи у Boeing, Hawker Beechcraft, McDonnell Douglas та інших авіаційних корпораціях. Маємо зазначити, що "Укроборонпром" проводить "реанімаційні заходи" на "Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві", який накопичив великі збитки та не випустив жодного літака за останні 5 років. Підприємство знаходиться у процедурі банкрутства з боргами  понад 3 млрд грн, а враховуючи статус підприємства - що не підлягає приватизації, відчуження активів підприємства заборонена законом та не можлива. Реалізація домовленостей є одним з реальних шляхів для збереження підприємства.
Ан-70 отримає нову авіоніку без російських деталей завдяки міжнародному партнерству "Антонова"
Ан-70 отримає нову авіоніку без російських деталей завдяки міжнародному партнерству "Антонова" Військово-транспортний літак Ан-70 виробництва ДП "Антонов", що входить до складу ДК "Укроборонпром", буде модернізований, отримає нову авіоніку та позбавиться російських деталей. Про відповідну готовність взяти участь у модернізації літака, під час провідної міжнародної виставки Dubai Airshow 2017, заявили компанії з Королівства Саудівської Аравії, Об'єднаних Арабських Еміратів та Туреччини. Завдяки цій модернізації планується розширити унікальні характеристики літака, в першу чергу, завдяки передовим цифровим системам.   Враховуючи те, що у 2015 році Ан-70 було прийнято на озброєння Збройних сил України, модернізація цього літака є одним з найважливіших завдань, яке дозволить значно розширити мобільність та боєздатність українських захисників.   Загалом, успішна реалізація міжнародної програми літака Ан-132 дала старт новим спільним проектам української авіаційної промисловості з іноземними компаніями. І головним завданням було позбавити українську промисловість залежності від російських комплектуючих шляхом налагодження співпраці з прогресивним світом та забезпечення українських літаків найкращими системами міжнародного стандарту. Наразі, за результатами переговорів з партнерами, вже готуються відповідні домовленості для закріплення результатів зустрічей. В цей же час, продовжується розгортання співпраці ДП "Антонов" з  компанією "Taqnia Aeronautics" за проектом Ан-132. Під час Dubai Airshow 2017 була досягнута згода щодо формування коопераційної схеми серійного виготовлення літаків, створення навчального центру "Антонов-Академія" для  підготовки техніків, інженерів, робітників, які будуть працювати на заводі в Королівстві Саудівської Аравії з серійного виробництва Ан-132.  
Наша продукція
Бойовий модуль "Тайпан" У рамках міжнародної виставки "Зброя та Безпеки", яка проходить у Києві, відбулась українська публічна прем‘єра бойового модулю "Тайпан", який був розроблений ДП "СпецТехноЕкспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Новий бойовий модуль "Тайпан" має технічні характеристики, які відповідають кращим західним зразкам. А його унікальність полягає у встановленій системі безлюфтових планетарних редукторів та вентильних двигунів, що забезпечують точне наведення на ціль на будь-яких швидкостях обертання модуля. Завдяки сучасній електроніці "Тайпан" здійснює автоматичне наведення гармати на обрані цілі, утримує озброєння в заданому положенні незалежно від зміни положення корпусу бойового автомобіля під час руху, здійснює автоматичний супровід цілі. Також на бойовий модуль встановлена система автоматичної видачі команд наведення з урахуванням метеоумов, типу снарядів, виду озброєння, кутової швидкості і дальності цілі. Система прицілювання може налаштовуватися як відповідно до лінії стволу, так і до лінії горизонту. Зараз "Тайпан" обладнано скорострільною двоствольною гарматою калібру 23 мм, ефективна дальність стрільби якого сягає 1,8 км. Інші модифікації бойового модуля можуть бути обладнані кулеметом калібру 7,62 мм або 12,7 мм, а також 30 мм гранатометом з окремим вертикальним приводом. При цьому мінімальна вага бойового модуля складає лише 350 кг. Окрім того, цей бойовий модуль можливо встановлювати не тільки на мобільні платформи, але і оснастити їм фортифікаційні споруди, наприклад блокпости, керуючи модулем дистанційно. Або взагалі використовувати його, як автономну вогневу точку без подачі електроживлення, час роботи бойового модуля "Тайпан" у такому режимі становить 3 години. "Бойовий модуль "Тайпан" був створений  разом з нашими українськими партнерами у дуже короткі терміни. Слід зазначити, що вся електроніка та програмне забезпечення розроблено та створено українськими фахівцями, а технічні особливості "Тайпана" мають всі шанси зацікавити українських виробників бронетехніки", -  зазначив директор ДП ДГЗП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул. Нагадаємо, що XIII міжнародна спеціалізована виставка “Зброя та Безпека-2016” пройде 11-14 жовтня 2016 у Міжнародному Виставковому Центрі, який знаходиться на Броварському проспекті, 15.
Бойовий модуль "Тайпан"
Докладніше
БМП-1УМД Державне підприємство "Житомирський Бронетанковий Завод", яке входить до складу ДК "Укроборонпром", адаптували німецький двигун від Deutz до використання у бойових машинах піхоти. Оновлена машина піхоти отримала офіційну назву БМП-1УМД. Перша публічна демонстрація БМП-1УМД відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставкому Центрі у Києві. Роботи по заміщенню російського двигуна УТД-20 на Deutz TCD2013 L64V зайняли лише три місяці. Цей 4-тактний, 6-циліндровий двигун з тубонадувом та електронним блоком управління має потужність у 330 к.с., з можливістю програмного підвищення потужності до 390 к.с. В цей же час двигун УТД-20 має потужність лише 300 к.с. Окрім того, німецький двигун має значно більший ресурс, він тихіший та економічніший. "Адаптація бойової машини піхоти до використання німецьких двигунів від Deutz є ще одним кроком у виконанні програми імпортозаміщення, над який зараз працює "Укроборонпром". Двигунами цього виробника вже оснащуються інша українська бронетехніка, наприклад, БТР-4, які виготовляються на "Харьківському КБ з машинобудування ім. Морозова", - наголосив очільник ДК "Укроборонпром" Роман Романов. Під час створення БМП-1УМД були проведені роботи по впровадженню комплексу заходів з підвищення вогневої потужності, вдосконалення системи керування вогнем, поліпшення ергономічних та функціональних характеристик машини. Окрему увагу українські зброярі приділили реалізації комплексу засобів маскування у видимому та інфрачервоному діапазоні.  
БМП-1УМД
Докладніше
Безпілотний БТР "Фантом" "Фантом" є однією із передових розробок ДП "СпецТехноЕкспорт", який входить до складу ДК "Укроборонпром". Він є першим кроком у створенні перспективних систем, які мають замінити традиційне озброєння. Перша публічна демонстрація безпілотного тактичного багатоцільового транспортного засобу "Фантом" відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі у Києві. "Безпілотний тактичний багатоцільовий транспортний засіб "Фантом" є відповіддю на виклики технологічної ери, яка диктує свої умови для створення зовсім нових типів озброєння. Вони мають бути безпілотними, багатофункціональним та виконувати завдання, які зараз, із ризиком для власного життя, можуть виконати лише бійці. Саме такі можливості демонструє "Фантом"", - пояснив особливості нового озброєння очільник ДК "Укрроборонпром" Роман Романов. "Фантом" - це дистанційно керований мінібронетранспортер. Денний та нічний комплекси прицілювання дозволятимуть вести вогонь у будь-який час доби на відстані понад 1 км. Запас ходу становить до 20 км, керування здійснюється за захищеним радіоканалом або через волоконний кабель довжиною 5 км. Окрім того його можливо оснастити високоточним протитанковим ракетним озброєнням.   "Можливості "Фантому" насправді важко переоцінити, вони дозволяють йому взяти на себе великий спектр задач. Така техніка може доставляти боєкомплекти та вантажі через зони, які знаходяться під загрозою обстрілу противника, або в зоні ризику замінування, безпечно і швидко евакуйовувати поранених з полю бою. На "Фантом" можна встановлювати різні види озброєння для здійснення вогневої підтримки. Якщо, наприклад, встановити на нього протитанковий ракетний комплекс, то армія отримає малопомітний, мобільний та ефективний засіб знищення бронетехніки противника", - додав керівник ДП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул.    
Безпілотний БТР "Фантом"
Докладніше