На "Львівському бронетанковому заводі" призначено нового директора
На "Львівському бронетанковому заводі" призначено нового директора Директором ДП "Львівський бронетанковий завод" призначено Віктора Андрощука. Відповідний наказ підписав Генеральний директор ДК "Укроборонпром" Павло Букін. Новопризначеному керівнику, який приступив до обов’язків 17 вересня, поставлено завдання збільшити виробничі потужності підприємства, освоїти ремонт і модернізацію нових зразків бронетехніки, підвищити зарплати працівникам заводу. Серед визначених пріоритетів - своєчасне та якісне виконання Державного оборонного замовлення. Віктор Андрощук працює на "Львівському бронетанковому заводі" із 2001 року: пройшов шлях від головного механіка до головного інженера та виконуючого обов’язки директора. У минулому – кадровий військовий, танкіст. Нагадаємо, що попереднього директора ДП "Львівський бронетанковий завод" Романа Тимківа звільнено з посади 28 серпня 2018 року. Ним, під час керівництва підприємством, були допущені неефективні рішення, які призвели до несвоєчасного ремонту військової техніки. У зв‘язку з цим, завод, згідно з рішенням суду, зобов’язаний сплатити штрафи на користь замовника. Влітку 2017 року Тимків на підставі ухвали слідчого судді був відсторонений від виконання обов’язків директора "Львівського бронетанкового заводу".
ДК "Укроборонпром" провів відкритий конкурс з відбору електронного торговельного майданчика із закупівель
ДК "Укроборонпром" провів відкритий конкурс з відбору електронного торговельного майданчика із закупівель ДК "Укроборонпром" провів відкритий конкурс з відбору електронного торговельного майданчика із закупівель, який замінить різні майданчики, які зараз використовуються на підприємствах. У конкурсі взяли участь 27 електронних майданчиків. З них можливість проведення торгів з закупівель підтвердили 12 майданчиків. Аналіз пропозицій, які стосувались закупівель, показав, що лише 6 майданчиків запропонували можливість проведення як публічних, так і комерційних торгів та надали необхідну інформацію. У результаті оцінки отриманих пропозицій максимальну кількість балів отримав майданчик Smarttender.biz. Він максимально відповідає вимогам зручності, надійності, сучасності системи обробки та зберігання даних, можливості протидії кібератакам, наявності власної матеріально-технічної бази, та має: широкі можливості функціоналу для організаторів, учасників торгів, а також для цілей моніторингу закупівель (в т.ч. навчання для користувачів, наявність Call-центру (центру підтримки) тощо); позитивну історію функціонування майданчика та її масштаб (кількість організаторів, учасників, тендерів тощо); власне бачення перспектив розвитку е-комерції, застосування новітніх технологій (рішень), нових можливостей в електронних закупівлях; власний комерційний електронний майданчик для організації торгів. Щодо майданчиків з продажу державного майна, товарів, робіт і послуг, а також надання в оренду майна, ухвалено рішення звернутись до ДП "ProZorro.Продажі" з пропозицією провести найближчим часом відбір майданчиків,  які матимуть можливість брати участь у цьому проекті. 
"Укроборонпром" розробив нову редакцію закону про державне оборонне замовлення
"Укроборонпром" розробив нову редакцію закону про державне оборонне замовлення У Державному концерні "Укроборонпром" розроблено проект нової редакції Закону України "Про державне оборонне замовлення». Про це під час круглого столу "Проблеми реформування ОПК України. Шляхи та можливості реалізації реформи" повідомив Генеральний директор "Укроборонпрому" Павло Букін. За його словами, існуюча в Україні система держоборонзамовлення запозичена із СРСР. Тому вона є хибною та не відповідає сучасним реаліям ринкової економіки. "Система ДОЗ, яка в нас є, створює неринкову залежність постачальників від замовників, надає перевагу замовникам. Без нормальної системи ДОЗ, практики замовлень та ціноутворення, властивих сучасній ринковій економіці, неможливий стабільний прогнозований розвиток виробництва. Відтак - виникають затримки із виконанням замовлення тощо. Крім того, чинні норми закону про ДОЗ створюють переваги для закордонних виробників, оскільки вимоги до них значно менші, аніж до вітчизняних", - заявив Генеральний директор Концерну. "Ми розраховуємо на підтримку парламенту в прийнятті розроблених нами змін. Сподіваємося, що із ухваленням нової редакції закону про ДОЗ, практика, яка застосовується у ринкових економіках, буде впроваджена і в Україні", - наголосив Павло Букін. Він зазначив, що до роботи над новою редакцією закону залучено експертів, представників Міністерства оборони України, приватних підприємств ОПК, громадських організацій, зокрема Незалежного антикорупційного комітету з питань оборони (НАКО). Крім того, керівник "Укроборонпрому" повідомив, що під час XV Міжнародної спеціалізованої виставки "Зброя та Безпека – 2018", яка відбудеться у Києві 9-12 жовтня, представники НАТО проведуть семінар щодо практики закупівель зброї та військової техніки, а також принципів ціноутворення, які діють у країнах Північноатлантичного Альянсу.
Луцький "Мотор" розширює виробництво комплектуючих для авіаційних двигунів
Луцький "Мотор" розширює виробництво комплектуючих для авіаційних двигунів На ДП "Луцький ремонтний завод "Мотор", що входить до складу ДК "Укроборонпром", успішно освоїли виробництво 5,5 тисяч деталей до авіаційних двигунів. У відповідності до програми імпортозаміщення на підприємстві відбувається поетапне освоєння нового виробництва та збільшення виробничих потужностей. Йдеться, насамперед, про деталі, які найбільш часто замінюються на авіадвигунах і є необхідними при кожному ремонті. Цьогорічним фінансовим планом ДП "Мотор" на закупівлю нового обладнання, спеціального оснащення та технічної документації на нову продукцію передбачено близько 120 мільйонів гривень. Луцький "Мотор" - унікальне підприємство, яке проводить повний комплекс робіт з капітального ремонту авіадвигунів, включно з капітальним ремонтом агрегатів паливної автоматики та електроагрегатів. На "Моторі" здійснюють капітальний ремонт авіаційних двигунів до більшості літаків тактичної авіації Збройних Сил України: бомбардувальників Су-24, винищувачів Су-27 та МіГ-29, а також капітальний ремонт агрегатів паливної автоматики до двигунів Д-30 КП (КП-2) для літаків Іл-76 військово-транспортної авіації. На сьогодні близько 70% всіх замовлень підприємства – це роботи з відновлення двигунів для української військової авіації. Крім того завод виконує гарантійне обслуговування авіадвигунів, роботи із збільшення ресурсу та строку служби двигунів, надає технічні консультації експлуатантам, а також виконує різноманітні дослідження технічного стану авіадвигунів та їх агрегатів. Крім вітчизняного замовника, є і іноземні партнери, серед яких окремі країни-члени НАТО. Наразі на заводі працює понад 1200 фахівців. У 2017 році середньомісячна заробітна плата на підприємстві становила 12 710 гривень, у першому півріччі поточного року вона збільшилася до 13 737 гривень. До державного та місцевого бюджетів за минулий рік підприємством сплачено 234 мільйони гривень податків. Нещодавно колектив "Мотора" відзначив 80-й день народження заводу. Зазначимо, що за свою історію підприємство пройшло шлях від ремонту поршневих двигунів до – сучасних турбореактивних двигунів 4-го покоління. За увесь час свого існування заводом відремонтовано понад 18 тисяч турбореактивних двигунів.
Наша продукція
БТР-4МВ1 БТР-4МВ1 створений фахівцями "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова", що входить до складу "Укроборонпрому". Ця машина є модернізацією БТР-4, який активно використовується захисниками нашої країни у ході АТО. Завдяки змінам у фронтальній частині броньованої машини, а також її технологічному рішенню у відповідності до останніх тенденцій бронетехніки НАТО, вдалось досягти принципово нового рівня захисту БТР-4. При створенні БТР-4МВ1 розробники використали модульний підхід побудови бронезахисту активно використали рознесену броню. Такий модульний підхід дозволяє у польових умовах оперативно замінювати елементи верхнього шару броні. Завдяки цим заходам захист БТР-4МВ1 значно перевищує будь-який зразок БТР чи БМП, який зараз знаходиться на озброєнні українських захисників.    Технологічні рішення, які прийняли фахівці "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" дозволили збільшити вагу БТР-4МВ1 лише до 24-25 т., що на 2-3 тони більше за звичайну версію БТР-4. Всі ходові властивості, які забезпечує колісна формула 8х8 у поєднанні із німецьким двигуном від Deutz та американською трансмісією Alisson, залишились без змін: максимальна швидкість – 110 км/год. Окрім того, БТР-4МВ1 зберіг можливість форсування водних перешкод уплав, зі швидкістю до 10 км/год. "БТР-4МВ1 – є машиною, яка забезпечує захист екіпажу на найвищому рівні, для цього класу бронетехніки. А завдяки модульному підходу у бронюванні і наявності багатоцільових відсіків, які дозоляють встановлювати додаткові паливні баки, поплавки або додаткову броню, ми тепер можемо за мінімальний час переоснастити БТР-4МВ1. Окрім того, використання бойових модулів також дозволяє проводити заміну озброєння бойової машини. Фактично зараз БТР-4МВ1 можливо за короткий час пристосувати до виконання будь-якої задачі, від дозорно-розвідувальної до машини-амфібії для морської піхоти. Це підхід, який використовується у найкращих зразках бронетехніки країн-членів НАТО, вже реалізовано у українському БТР-4", – заявив директор "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" Олексій Бабіч.
БТР-4МВ1
Докладніше
3D-РАДАР 80К6Т КП "Науковий виробничий комплекс "Іскра", що входить до складу ДК "Укроборонпром", розробив новий 3D оглядовий локатор 80К6Т, в основу конструкції якого покладені твердотільні модулі.   Цей радар призначений для видачі цілевказівок засобам ППО та може працювати з всіма зенітно-ракетними комплексами, які стоять на озброєнні Збройних Сил України. Окрім того, потужні можливості радару дозволяють його використовувати, як інформаційну ланку у підрозділах Повітряних сил України.   Головною особливістю 80К6Т стала цифрова фазована активна решітка. Ця технологія дозволяє виявляти та супроводжувати цілі з надвисокою точністю. При цьому, завдяки тільки одній станції виконується одночасне вимірювання положення цілі одразу за трьома координатами: дальності, азимуту та висоти.       Можливості 80К6Т дозволяють виявляти повітряні об‘єкти на відстані до 500 км, на висотах до 40 км. Одночасно радар може відслідковувати до 500 цілей. При цьому ця радіолокаційна станція може працювати при значній протидії засобів радіоелектронної боротьби противника. Завдяки цьому оператори 80К6Т можуть без перешкод "бачити" повітряний простір, що є однією з головних умов ефективності протиповітряної оборони.   За одну хвилину радар робить до 12 обертів, що забезпечує оновлення данних про цілі кожні 5 секунд, а велика зона огляду по куту місця, до 70 градусів, дозволяють виявляти тактичні та оперативно-тактичні ракети. Окрім того, спеціальна система обробки сигналів, дає можливість виявляти малорозмірні та крилаті ракети, які йдуть на малих висотах з огинанням рельєфу.   При розробці 80К6Т фахівці КП "НВК "Іскра" приділили окрему увагу мобільності комплексу, який складається з двох малогабаритних транспортних одиниць: в одній з яких знаходяться оператори радіолокаційної станції та генератори автономного живлення, а в другій – вся апаратура радару. Завдяки такому рішенню 80К6Т можливо транспортувати за допомогою малотоннажних літаків.
3D-РАДАР 80К6Т
Докладніше
M4 – WAC-47 Автоматичний карабін M4 побудований за модульним принципом та дозволяє адаптувати його під різноманітні калібри. Основаною версією M4 – WAC-47 є варіант під калібр 7,62х39, який зараз активно використовуються у Збройних Силах України, але завдяки заміні модулів, що можливо здійснити навіть у польових умовах за 20 секунд, M4 – WAC-47 адаптується до 5.56х45 NАТО – який є основним патроном у країнах Альянсу для цього типу зброї. Саме завдяки M4 – WAC-47 можливо реалізувати "плавний" та більш економічно ефективний перехід до впровадження нового для української армії натівського калібру стрілецької зброї. Це дозволить ефективно використати запаси існуючих боєприпасів, уникнути проблем із розподілом та логістикою нових набоїв та мінімізувати ризики. Окрім того можлива адаптація до 5,45х39, який також використовується в українській армії, новітніх типів боєприпасів: .458 SOCOM, надпотужного та важкого набою з дозвуковою кулею, або 6.8 SPC II з високою кінетичною енергією та зупиняючими властивостями. Ще однією важливою перевагою модульної конструкції автоматичного карабіну M4 – WAC-47 є можливість використання різних за довжиною стволів у відповідності до потреб: 10.5”, 11.5”, 14.5”, 18” або 24”. Що дозволяє варіювати зброю у відповідності до індивідуальних завдань бійця. Наприклад, піхотний снайпер може використовувати довгий 24-дюймовий ствол, який забезпечує ведення ефективного прицільного вогню на 600 метрів, у той час, коли короткий у 10,5-дюймів ствол краще відповідає потребам індивідуальної компактної автоматичної вогнепальної зброї. У поєднанні із кріпленнями типу RIS, які призначені для швидкого встановлення коліматорних або оптичних прицілів, приладів нічного бачення або тепловізорів, підствольних гранатометів, систем лазерного покажчика цілі, не говорячи вже про тактичні рукоятки або ліхтарі, дозволяє реалізувати весь потенціал бійця на полі бою.
M4 – WAC-47
Докладніше