“Завод 410 Цивільної авіації” “Укроборонпрому” відновив для Повітряних Сил України черговий Ан-26
“Завод 410 Цивільної авіації” “Укроборонпрому” відновив для Повітряних Сил України черговий Ан-26 ДП "Завод 410 Цивільної авіації", що входить до складу Держконцерну "Укроборонпром", виконав капітальний ремонт військово-транспортного літака Ан-26 на замовлення Збройних Сил України. Фахівцями заводу була проведена кропітка робота із повного відновлення всіх систем літака, завдяки чому, повністю відремонтований та модернізований літак посилить українські Повітряні Сили. Також, Ан-26 отримав нове електронне обладнання, яке дозволяє йому брати участь у сумісних із країнами-членами НАТО операціях. "Згідно з вимогою Повітряних сил, була проведена модернізація літака, яка торкнулася поліпшення систем зв'язку, навігації, приладової і іншої бортової апаратури. Ця модернізація дозволяє здійснювати польоти на міжнародних трасах, завдяки чому, цей літак може брати участь в спільних діях з силами НАТО. Зараз на ДП "Завод 410 Цивільної авіації" працює близько однієї тисячі фахівців, саме завдяки їхній праці, цей літак знову підкорює небо", - зазначив Генеральний директор заводу Ганькевич Віктор Володимирович. "Під час капітального ремонту літак розбирається до кожного гвинтика, після чого йде його промивання та очищення. Потім - дефектация, коли кожна деталь і агрегат проходить ряд перевірок і приймається рішення про необхідність ремонту чи повної заміни. Лише після цього відбувається збірка всіх систем літака, яка проходять строгі тестування", - прокоментував Перший заступник технічного директора-головний технолог Жученко Віктор Васильович. Під час передачі Ан-26 були присутні заступник директора з безпеки ДК "Укроборонпром" Михайло Кондрат, директор ДП "Завод 410 Цивільної авіації" Віктор Ганькевич, Командувач Повітряних Сил Збройних Сил України, генерал-полковник Сергій Дроздов та Головний інженер авіації Повітряних Сил - начальник управління Командування Повітряних Сил ЗС України, генерал-майор Петро Скоренький, а також представники військової частини, де буде експлуатуватися літак та працівники заводу. Варто зазначити, що ДП “Завод 410 ЦА” за 2014-2016 роки збільшило чистий прибуток на 638%. У 2016 році чистий прибуток склав 150,2 млн грн, тоді як у 2014 році підприємство отримало збиток на рівні 23,5 млн грн. А висока якість робіт підприємства підтверджується і тим, що у 2016 році було успішно пройдено чотири ресертифікаційні та наглядові аудити на відповідність міжнародним сертифікатам ISO-9001, NATO AQAP-2120 та авіаційним правилам PART-145, частині 145В Міністерства оборони України.  Нагадаємо, що прес-служба "Укроборонпрому" підготувала спеціальний фоторепортаж, показавши головні етапи ремонту та відновлення крилатих машин на ДП "Завод 410 Цивільної авіації".
“Антонов” в складі “Укроборонпрому” впевнено конкурує на світовому ринку
“Антонов” в складі “Укроборонпрому” впевнено конкурує на світовому ринку ДП "Антонов", що входить до складу ДК "Укроборонпром", майже щомісяця підписує нові авіаційні домовленості про співпрацю і нові проекти із західними партнерами. Про це заявила делегація Концерну на офіційній презентації Ан-132D на LE BOURGET 2017 "Включення легендарного ДП "Антонов" до складу ДК "Укроборонпром" консолідувало зусилля української промисловості в імпортозаміщенні та дозволило швидше змінити конструкторські документації літаків на "безросійське" виробництво. "Антонов" також став рушієм реформування Концерну – саме на його базі ми створили авіаційний кластер. Ан-132D краще всяких слів демонструє можливості цього кластеру "Укробронпрому", – повідомили в Концерні. "Укроборонпром" повністю відкритий до кооперації з міжнародними компаніями, аби спільно виробляти потужні продукти для світового авіаринку. Досвід створення Ан-132D в кооперації з партнерами з США, Канади, Великобританії, Німеччини, Франції та інших країн показав ефективність такої міжнародної взаємодії. "Український авіаційний сектор сьогодні володіє потужностями, що значно перевищують потреби як внутрішнього ринку, так і поточного експорту. Тому ми запрошуємо інвесторів до спільних проектів", – додали в "Укроборонпромі". Нагдаємо, що новітній Ан-132D вразив учасників міжнародного Паризького авіашоу LE BOURGET 2017, здійснивши перший демонстраційний політ у рамках виставки. Ан-132D був створений у рекордно короткі терміни у світі сучасної авіації. У травні 2015 року було дано старт програмі, а 31 березня 2017 року він вже піднявся у небо. У літаку немає жодної деталі з Росії. При цьому «Укроборонпром» розгорнув міжнародну співпрацю із світовими гігантами авіабудування, серед яких партнери з США, Канади, Великобританії, Німеччини, Франції та інших країн –  Honeywell, Pratt&Whitney Canada, Liebherr−Aerospace Toulouse SAS, Dowty Propellers. Ан-132 призначений для польотів на близько- та середньомагістральних маршрутах, буде виконувати широкий спектр задач з перевезення вантажів, а також передбачає застосування різних конфігурацій вантажної кабіни. Літак матиме крейсерську швидкість до 500 км/год та максимальну висоту крейсерського польоту до 9000 м з максимальним корисним навантаженням до 9,2 т. У подальшому на базі Ан-132 буде створено ціле сімейство різних за призначенням літаків.
Новинки авіакластеру «Укроборонпрому» вразили учасників LE BOURGET 2017
Новинки авіакластеру «Укроборонпрому» вразили учасників LE BOURGET 2017 Новітній Ан-132D вразив учасників міжнародного Паризького авіашоу LE BOURGET 2017, здійснивши перший демонстраційний політ у рамках виставки. "Прем'єра новітнього Ан-132 на головному міжнародному авіасалоні LE BOURGET 2017 відбулась успішно - українцям є чим пишатись", – про це повідомили в  ДК «Укроборонпром». Ан-132D виробництва ДП «Антонов», що є флагманом авіаційного кластеру ДК «Укроборонпром», показав свої потужні можливості у повітрі. Другий демонстраційний політ відбудеться у середу, 21 червня. Це перша світова прем’єра Ан-132D. Тисячі зацікавлених літаком відвідують статичну стоянку, де він перебуває між польотами. Під час виставки запланована презентація інших програм «Антонова». Свою продукцію та проекти у Франції представлять ще низка підприємств-учасників авіакластеру «Укроборонпрому». Зокрема, ДП «Завод 410 цивільної авіації», ДП «Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон», ДП «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП». Серед інших підприємств: ДАХК «Артем», ПАТ «НВО «Київський завод автоматики», ПАТ «Завод «Маяк», ДП «Харківський машинобудівний завод «ФЕД», ДП «Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» імені академіка О. Г. Івченка», а також підприємства-спецекспортери ДК «Укрспецекспорт» та ДП ДГЗІФ «Укрінмаш». Делегацію очолює Генеральний директор Концерну Роман Романов. На об’єднаному стенді підприємств Держконцерну розміщені новітні розробки авіаційного кластеру «Укроборонпрому», ракетна техніка та інша продукція вітчизняного ОПК. На LE BOURGET 2017 ДК «Укроборонпром» має намір залучити іноземних виробників до взаємовигідної співпраці та продемонструвати інвесторам перспективність українського оборонного комплексу. Ан-132D був створений у рекордно короткі терміни у світі сучасної авіації. У травні 2015 року було дано старт програмі, а 31 березня 2017 року він вже піднявся у небо. У літаку немає жодної деталі з Росії. При цьому «Укроборонпром» розгорнув міжнародну співпрацю із світовими гігантами авіабудування, серед яких партнери з США, Канади, Великобританії, Німеччини, Франції та інших країн –  Honeywell, Pratt&Whitney Canada, Liebherr−Aerospace Toulouse SAS, Dowty Propellers. Ан-132 призначений для польотів на близько- та середньомагістральних маршрутах, буде виконувати широкий спектр задач з перевезення вантажів, а також передбачає застосування різних конфігурацій вантажної кабіни. Літак матиме крейсерську швидкість до 500 км/год та максимальну висоту крейсерського польоту до 9000 м з максимальним корисним навантаженням до 9,2 т. У подальшому на базі Ан-132 буде створено ціле сімейство різних за призначенням літаків.
“Укроборонпром” здійснить світову прем’єру Ан-132 на міжнародному Паризькому аівашоу LE BOURGET 2017
“Укроборонпром” здійснить світову прем’єру Ан-132 на міжнародному Паризькому аівашоу LE BOURGET 2017 ДП "Антонов", що є флагманом авіаційного кластеру Державного концерну "Укроборонпром" презентує світові новітній Ан-132D на міжнародному Паризькому аівашоу LE BOURGET 2017. Літак розроблений в кооперації зі світовими компаніями-лідерами авіабудування. Під час виставки заплановані демонстраційні польоти Ан-132D та презентація інших програм "Антонова". Делегацію очолює Генеральний директор Концерну Роман Романов. Окрім цього, ще 10 підприємств "Укроборонпрому" представлять свою продукцію та проекти у Франції, а саме ДП "Завод 410 цивільної авіації", ДП "Конотопський авіаремонтний завод "Авіакон", ДАХК "Артем", ПАТ "НВО "Київський завод автоматики", ПАТ «Завод «Маяк», ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес" імені академіка О. Г. Івченка", а також підприємства-спецекспортери ДК "Укрспецекспорт" та ДП ДГЗІФ "Укрінмаш". На об'єднаному стенді будуть розміщені новітні розробки авіаційного кластеру "Укроборонпрому", ракетна техніка та інша продукція вітчизняного ОПК. На цій, як і на всіх інших міжнародних виставках, ДК “Укроборонпром” ставить собі за мету залучити іноземних виробників до взаємовигідної співпраці та продемонструвати інвесторам перспективність українського оборонного комплексу.
Всі новини
Наша продукція
Бойовий модуль “Тайпан” У рамках міжнародної виставки "Зброя та Безпеки", яка проходить у Києві, відбулась українська публічна прем‘єра бойового модулю "Тайпан", який був розроблений ДП "СпецТехноЕкспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Новий бойовий модуль "Тайпан" має технічні характеристики, які відповідають кращим західним зразкам. А його унікальність полягає у встановленій системі безлюфтових планетарних редукторів та вентильних двигунів, що забезпечують точне наведення на ціль на будь-яких швидкостях обертання модуля. Завдяки сучасній електроніці "Тайпан" здійснює автоматичне наведення гармати на обрані цілі, утримує озброєння в заданому положенні незалежно від зміни положення корпусу бойового автомобіля під час руху, здійснює автоматичний супровід цілі. Також на бойовий модуль встановлена система автоматичної видачі команд наведення з урахуванням метеоумов, типу снарядів, виду озброєння, кутової швидкості і дальності цілі. Система прицілювання може налаштовуватися як відповідно до лінії стволу, так і до лінії горизонту. Зараз "Тайпан" обладнано скорострільною двоствольною гарматою калібру 23 мм, ефективна дальність стрільби якого сягає 1,8 км. Інші модифікації бойового модуля можуть бути обладнані кулеметом калібру 7,62 мм або 12,7 мм, а також 30 мм гранатометом з окремим вертикальним приводом. При цьому мінімальна вага бойового модуля складає лише 350 кг. Окрім того, цей бойовий модуль можливо встановлювати не тільки на мобільні платформи, але і оснастити їм фортифікаційні споруди, наприклад блокпости, керуючи модулем дистанційно. Або взагалі використовувати його, як автономну вогневу точку без подачі електроживлення, час роботи бойового модуля "Тайпан" у такому режимі становить 3 години. "Бойовий модуль "Тайпан" був створений  разом з нашими українськими партнерами у дуже короткі терміни. Слід зазначити, що вся електроніка та програмне забезпечення розроблено та створено українськими фахівцями, а технічні особливості "Тайпана" мають всі шанси зацікавити українських виробників бронетехніки", -  зазначив директор ДП ДГЗП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул. Нагадаємо, що XIII міжнародна спеціалізована виставка “Зброя та Безпека-2016” пройде 11-14 жовтня 2016 у Міжнародному Виставковому Центрі, який знаходиться на Броварському проспекті, 15.
Бойовий модуль “Тайпан”
Докладніше
БМП-1УМД Державне підприємство "Житомирський Бронетанковий Завод", яке входить до складу ДК "Укроборонпром", адаптували німецький двигун від Deutz до використання у бойових машинах піхоти. Оновлена машина піхоти отримала офіційну назву БМП-1УМД. Перша публічна демонстрація БМП-1УМД відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставкому Центрі у Києві. Роботи по заміщенню російського двигуна УТД-20 на Deutz TCD2013 L64V зайняли лише три місяці. Цей 4-тактний, 6-циліндровий двигун з тубонадувом та електронним блоком управління має потужність у 330 к.с., з можливістю програмного підвищення потужності до 390 к.с. В цей же час двигун УТД-20 має потужність лише 300 к.с. Окрім того, німецький двигун має значно більший ресурс, він тихіший та економічніший. "Адаптація бойової машини піхоти до використання німецьких двигунів від Deutz є ще одним кроком у виконанні програми імпортозаміщення, над який зараз працює "Укроборонпром". Двигунами цього виробника вже оснащуються інша українська бронетехніка, наприклад, БТР-4, які виготовляються на "Харьківському КБ з машинобудування ім. Морозова", - наголосив очільник ДК "Укроборонпром" Роман Романов. Під час створення БМП-1УМД були проведені роботи по впровадженню комплексу заходів з підвищення вогневої потужності, вдосконалення системи керування вогнем, поліпшення ергономічних та функціональних характеристик машини. Окрему увагу українські зброярі приділили реалізації комплексу засобів маскування у видимому та інфрачервоному діапазоні.  
БМП-1УМД
Докладніше
Безпілотний БТР “Фантом” "Фантом" є однією із передових розробок ДП "СпецТехноЕкспорт", який входить до складу ДК "Укроборонпром". Він є першим кроком у створенні перспективних систем, які мають замінити традиційне озброєння. Перша публічна демонстрація безпілотного тактичного багатоцільового транспортного засобу "Фантом" відбулась на виставці "Зброя та безпека", яка стартувала 11 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі у Києві. "Безпілотний тактичний багатоцільовий транспортний засіб "Фантом" є відповіддю на виклики технологічної ери, яка диктує свої умови для створення зовсім нових типів озброєння. Вони мають бути безпілотними, багатофункціональним та виконувати завдання, які зараз, із ризиком для власного життя, можуть виконати лише бійці. Саме такі можливості демонструє "Фантом"", - пояснив особливості нового озброєння очільник ДК "Укрроборонпром" Роман Романов. "Фантом" - це дистанційно керований мінібронетранспортер. Денний та нічний комплекси прицілювання дозволятимуть вести вогонь у будь-який час доби на відстані понад 1 км. Запас ходу становить до 20 км, керування здійснюється за захищеним радіоканалом або через волоконний кабель довжиною 5 км. Окрім того його можливо оснастити високоточним протитанковим ракетним озброєнням.   "Можливості "Фантому" насправді важко переоцінити, вони дозволяють йому взяти на себе великий спектр задач. Така техніка може доставляти боєкомплекти та вантажі через зони, які знаходяться під загрозою обстрілу противника, або в зоні ризику замінування, безпечно і швидко евакуйовувати поранених з полю бою. На "Фантом" можна встановлювати різні види озброєння для здійснення вогневої підтримки. Якщо, наприклад, встановити на нього протитанковий ракетний комплекс, то армія отримає малопомітний, мобільний та ефективний засіб знищення бронетехніки противника", - додав керівник ДП "СпецТехноЕкспорт" Павло Барбул.    
Безпілотний БТР “Фантом”
Докладніше
Всі продукти
Семінар з реформування ОПК України
Семінар з реформування ОПК України [vc_row][vc_column][vc_gallery type="image_grid" images="3729,3734,3735,3737,3738,3742,3741,3740,3746,3739,3743,3744"][/vc_column][/vc_row]
Всі фото