"Антонов" в складі "Укроборонпрому" впевнено конкурує на світовому ринку

ДП "Антонов", що входить до складу ДК "Укроборонпром", майже щомісяця підписує нові авіаційні домовленості про співпрацю і нові проекти із західними партнерами. Про це заявила делегація Концерну на офіційній презентації Ан-132D на LE BOURGET 2017

"Включення легендарного ДП "Антонов" до складу ДК "Укроборонпром" консолідувало зусилля української промисловості в імпортозаміщенні та дозволило швидше змінити конструкторські документації літаків на "безросійське" виробництво. "Антонов" також став рушієм реформування Концерну – саме на його базі ми створили авіаційний кластер. Ан-132D краще всяких слів демонструє можливості цього кластеру "Укробронпрому", – повідомили в Концерні.

"Укроборонпром" повністю відкритий до кооперації з міжнародними компаніями, аби спільно виробляти потужні продукти для світового авіаринку. Досвід створення Ан-132D в кооперації з партнерами з США, Канади, Великобританії, Німеччини, Франції та інших країн показав ефективність такої міжнародної взаємодії.

"Український авіаційний сектор сьогодні володіє потужностями, що значно перевищують потреби як внутрішнього ринку, так і поточного експорту. Тому ми запрошуємо інвесторів до спільних проектів", – додали в "Укроборонпромі".

Нагдаємо, що новітній Ан-132D вразив учасників міжнародного Паризького авіашоу LE BOURGET 2017, здійснивши перший демонстраційний політ у рамках виставки.

Ан-132D був створений у рекордно короткі терміни у світі сучасної авіації. У травні 2015 року було дано старт програмі, а 31 березня 2017 року він вже піднявся у небо. У літаку немає жодної деталі з Росії. При цьому "Укроборонпром" розгорнув міжнародну співпрацю із світовими гігантами авіабудування, серед яких партнери з США, Канади, Великобританії, Німеччини, Франції та інших країн –  Honeywell, Pratt&Whitney Canada, Liebherr−Aerospace Toulouse SAS, Dowty Propellers.

Ан-132 призначений для польотів на близько- та середньомагістральних маршрутах, буде виконувати широкий спектр задач з перевезення вантажів, а також передбачає застосування різних конфігурацій вантажної кабіни. Літак матиме крейсерську швидкість до 500 км/год та максимальну висоту крейсерського польоту до 9000 м з максимальним корисним навантаженням до 9,2 т. У подальшому на базі Ан-132 буде створено ціле сімейство різних за призначенням літаків.