Україна відкрила у Народній Республіці Бангладеш сервісний центр з ремонту гелікоптерів Мі-8/Мі-17

"Україна зміцнила свої позиції та розширила можливості з ремонту військової техніки радянського виробництва на ринках третіх країн", – так у ДП ДГЗІФ "Укрінмаш" прокоментували відкриття 25 січня 2017 р. нового сервісного центру у Народній Республіці Бангладеш. Цей сервісний центр було створено на прохання командування Військово-повітряних сил Бангладеш, пілоти яких активно застосовують гелікоптери типу Мі-8/Мі-17 для виконання різноманітних завдань.

Участь у відкритті Сервісного центру взяла офіційна українська делегація за участю представників Державного концерну "Укроборонпром", ДГЗІФ "Укрінмаш", та керівництва авіаремонтного заводу "Авіакон", фахівці якого забезпечують проведення капітально-відновлювального ремонту, переобладнання і модернізацію вертольотів сімейства Мі всіх типів і модифікацій в інтересах Збройних Сил України та іноземних замовників.

У 2013-2014 рр. на "Авіаконі" проводився ремонт гелікоптерів з Бангладешу, під час якого представники цієї країні набували у Конотопі власного досвіду з ремонту вузлів та агрегатів авіаційної техніки. З відкриттям сервісного центру регламентні роботи, а також проведення капітального та відновлювального ремонту фюзеляжу гелікоптерів Мі-8/Мі-17 буде здійснюватись безпосередньо на території замовника, до чого прагнуло командування ВПС Бангладеш. У сервісному центрі на постійній основі також перебуватиме і гарантійна бригада підприємства "Авіакон".

"Відкриття сервісного центру є визнанням якості послуг, що надає своїм партнерам Україна при проведенні капітально-відновлювальних робіт військової техніки радянського виробництва. За часів Радянського Союзу конотопське підприємство "Авіакон" якраз і було створено для того, аби проводити ремонт, а згодом – і модернізацію гелікоптерів типу Мі-24, Мі-8 та їхніх експортних версій. Наш завод має усі необхідній можливості, усе необхідне устаткування, документацію та фаховий персонал для того, аби проводити роботи з ремонту, здійснювати комплексне сервісне обслуговування військових вертольотів, а також навчати іноземних фахівців", – наголосив директор підприємства "Авіакон" Ігор Марченко.

Проте Росія вживає заходів, аби потіснити українські підприємства з міжнародних ринків, де інтереси України та Росії перетинаються у боротьбі за контракти, пов`язані з ремонтом та модернізацією техніки радянського виробництва. "Російська сторона останнім часом вдається до тактики, коли, наприклад, напередодні тендерів завалює потенційних замовників листами з вимогою виключити українські підприємства з переліку учасників. Бо, мовляв, лише Росія має право ремонтувати чи модернізувати радянську техніку. Деякі країни піддаються на такий шантаж. А це шкодить нашим економічним інтересам. Бо ремонт авіаційної техніки – як гелікоптерів, так і літаків – на потужностях наших авіаремонтних підприємств – суттєва складова доходів для України. Саме тому з українського боку потрібні консолідовані дії дипломатичних, військових та торгових представництв у роботі з нашими закордонними партнерами, аби доводити необґрунтованість таких дій та вимог Росії", – наголосив директор ДП ДГЗІФ "Укрінмаш" Сергій Слюсаренко.