ДП "АНТОНОВ" РЕАЛІЗУЄ ПРОГРАМУ ПІСЛЯПРОДАЖНОГО СЕРВІСУ ЛІТАКІВ

ДП "Антонов", що входить до складу ДК "Укроборонпром", створить авторизовані сервісні центри у Латинській Америці, Азії та Африці. Їхня мета – забезпечення ефективної підтримки літаків "Антонов" та забезпечення технічного супроводу через єдиний центр техобслуговування.

Реалізація програми підвищить маркетингову привабливість літаків "Антонов" для ринків цих країн. А це означатиме зростання попиту на літаки українського виробництва.

Розроблені вимоги до авторизованого сервісного центру технічного обслуговування (ТО) максимально прозорі. Компанія-партнер повинна мати:

–      сертифікати Департаментів цивільної авіації на виконання всіх форм (включаючи максимальну – до 1800 годин нальоту) періодичного ТО та ліцензований технічний персонал
–      ангар, механічні дільниці для виконання поточних ремонтів планера літаків
–      лабораторії, що дозволяють в повному обсязі проводити максимальні форми технічного обслуговування

–      наземне та контрольно-перевірочне обладнання

–      склад запчастин

–      експлуатаційно-технічна документація в повному обсязі

Наявність у компанії досвіду експлуатації літаків "АН" та власної школи підготовки технічних фахівців відповідно до вимог Департаменту цивільної авіації надає їй перевагу в тендері.

Нагадаємо, що за результатами ефективної діяльності підприємств ДК "УКРОБОРОНПРОМ" Уряд прийняв рішення передати в його управління ДП "АНТОНОВ", Харківське державне авіаційне виробниче підприємство та ДП "Завод 410 ЦА". У планах "УКРОБОРОНПРОМу" – розвиток української галузі літакобудування.