Підсумки масштабної виставки MSPO-2016 у Польщі для України

Можливості оборонного комплексу України в рамках найбільшої центральноєвропейської військової виставки MSPO-2016 представляв Державний концерн "Укроборонпром" зі стендом найкращих розробок українських зброярів. Головне завдання участі Дежконцерну утаких заходах – представлення інтересів України та розширення співпраці із стратегічними західними партнерами.

"У рамках виставки відбулись плідні переговори із провідними західними оборонними компаніями. В першу чергу, з польськими WB Electronics та Lubawa S.A., з якими досягнуті домовленості про нові проекти, які включають передачу технологій, а також узгодити цілу низку інших ключових питань по розширенню співробітництва", – прокоментував підсумки MSPO-2016 очільник ДК "Укроборонпром" Роман Романов.

Високу ефективність, взаємовигідність та зростання обсягів співпраці, яка у стислі терміни була оперативно налагоджена між оборонними комплексами України та Польщі, відмітив заступник голови МЗС Польщі Марек Ціолковский. Який додав, що Польща всебічно зацікавлена та відкрита для подальшого розвитку у цьому напрямі.

Окрім переговорів із польськими партнерами, "Укроборонпром" провів ряд зустрічей із іншими іноземними підприємствами, які спеціалізуються на виробництві сучасних електронних систем, аерокосмічних технологіях та інших ключових для України напрямах.

Організатори польської виставки відзначили стенд Державного Концерну "Укроборонпром" дипломом за найкращий виставочно-презентаційний стиль.

Нагадємо, що "Укроборонпром" розвивається в рамках стратегії "Український щит". Вона передбачає перехід на високотехнологічне виробництво, міжнародні стандарти (НАТО) та оснащення армії сучасними зразками озброєння. Концерн максимально розширює співпрацю з країнами НАТО і ЄС, як це визначено статегічним курсом держави.

MSPO 2016 – найбільша виставка оборонної промисловості в Польщі та Центральній Європі. Цей форум об’єднує потенційних покупців і постачальників; це вітрина для передових озброєнь, військових технологій і продуктів, це площа, щоб представити потреби і вимоги клієнтів.