Львівський бронетанковий завод достроково виконав цьогорічний ДОЗ
Львівський бронетанковий завод достроково виконав цьогорічний ДОЗ Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», достроково виконало умови контракту щодо ремонту партії танків Т-72 та впоралось із додатковим державним оборонним замовленням. Про це повідомив Заступник генерального директора з бронетанкової, радіолокаційної та спеціальної техніки Концерну Ігор Фоменко. «Львівський бронетанковий завод завчасно впорався із ремонтом партії танків Т-72 і в терміни передбачені початковим контрактом здійснив ремонт ще 3 одиниць такої бронетехніки. Цьогорічне державне оборонне замовлення підприємством виконано», - відзначив Ігор Фоменко. Львівський бронетанковий завод може здійснювати поточний ремонт і відновлення танків Т-72, броньованих ремонтно-евакуаційних машин БРМ-1, інженерних машин розгородження ІМР-2 та броньованих машин розмінування БМР-1. Фахівці заводу також здійснюють ремонт танкових двигунів, прицілів 1А-40 та комплектуючих до танків Т-72. Нагадаємо, що ДП "Львівський бронетанковий завод" є не тільки ремонтним підприємством, а і виробничим. На заводі можуть виготовляти бронетранспортери  "Дозор-Б", а також повністю броньовану модернізовану пожежну машину ГПМ-54-01.
Керівники “Укроборонпрому” зустрілись із працівниками заводу “Маяк”
Керівники “Укроборонпрому” зустрілись із працівниками заводу “Маяк” Керівники Державного Концерну “Укроборонпром” зустрілись з представниками колективу  АТ “Завод “Маяк” щодо проблем підприємства. Участь в зустрічі взяли заступник Генерального директора “Укроборонпрому” з управління активами Олександр Берчій та заступник Генерального директора “Укроборонпрому” зі зв'язків з органами державної влади, недержавними організаціями та міжнародними партнерами Мустафа Найєм, а також представники трудового колективу разом із директором заводу Володимиром Гавриловим Пріоритетними для нового керівництва Концерну є два питання, що стосуються заводу “Маяк” : виплата боргів по заробітній платі та забезпечення виробництва на підприємствах. Під час зустрічі представники Концерну наголосили, що нова команда “Укроборонпрому” активно почала розбиратись із проблемами на заводі “Маяк” та прагне якнайшвидшого їх вирішення: “Оскільки зараз завод – це підприємство, яке протягом довгого періоду систематично та свідомо заганяли в борги, в результаті майно заводу знаходиться під арештом в рамках кримінального та виконавчих проваджень, тому Концерн не може розпоряджатися ним”, – прокоментував Мустафа Найєм.  Заручившись підтримкою Генеральної прокуратури України та органів досудового розслідування “Укроборонпром” починає інвентаризацію всього майна, яке було у власності заводу, і з’ясує законність його передачі приватним структурам. Зокрема, Концерн вже звернувся до органів прокуратури щодо розслідування кримінального провадження, за фактом вчинення умисних дій стосовно заволодіння майном АТ «Завод «Маяк» шляхом штучного введення підприємства у неплатоспроможний стан через необґрунтоване отримання та подальше заволодіння кредитними коштами, а також спроби відчуження майна, порушення орендних договорів, реєстрації права власності тощо. Окрім того, представники «Укроборонпрому» звернуться до органів юстиції для об'єднання всіх існуючих виконавчих проваджень. Такий крок дозволить, у випадку реалізації майна заводу, в першу чергу виплатити борги по заробітній платі та податках і лише після того розрахуватися з іншими кредиторами. Довідка: АТ “Завод “Маяк” – підприємство, що спеціалізується на розробці та виготовленні стрілецької зброї та її складових компонентів, артилерійської зброї, ремонту та модернізації військової техніки, а також виробництві апаратури мовного оповіщення при аварійних ситуаціях військових, цивільних літаків та гелікоптерів. У 2012 році функції з управління державним пакетом акцій ПАТ “Завод «Маяк» (розміром 100%) були передані ФДМУ до ДК “Укроборонпром”.
Укроборонпром модернізуватиме літаки  "Ан" для МВС Перу
Укроборонпром модернізуватиме літаки "Ан" для МВС Перу ДК «Укроборонпром» та Міністерство внутрішніх справ Перу підписали низку угод про співпрацю у сфері подовження термінів експлуатації парку літаків «Антонов». Про це повідомив Заступник генерального директора з авіа- та ракетобудування Руслан Корж на круглому столі щодо вирішення нагальних проблем й подальшого розвитку авіабудівної галузі України «Сучасний стан і перспективи підприємств авіаційної промисловості». Згідно з цими домовленостями, українська сторона розробить план капітального ремонту, переоснащення та обслуговування літаків «Антонов», які експлуатуються різними відомствами МВС Перу. Після розгляду рішень, запропонованих підприємствами «Укроборонпрому», замовник визначиться зі строками та умовами виконання робіт. Виконання угоди дозволить подовжити термін експлуатації літаків, що буде сертифіковано виробником - ДП «Антонов», що входить до складу Концерну. Окрім цього, літаки будуть переобладнанні відповідно до сучасних умов експлуатації та потреб спеціальних та силових відомств Перу. «Таким чином ми продовжимо термін експлуатації літаків «Антонова» в Перу, що довели свою ефективність та необхідність замовнику, а також завантажимо наші підприємства роботою. Ми виконуємо той план дій, який сформувала нова команда «Укроборонпрому». Авіаційна промисловість України отримуватиме ще більше замовлень та розширить географію продажу своїх продуктів та сервісу», - прокоментував ці угоди Заступник генерального директора з авіа- та ракетобудування Руслан Корж. Нагадаємо, раніше цього року ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт», що входить до складу ДК «Укроборонпром», підписало контракт з Міністерством внутрішніх справ Республіки Перу щодо поставки багатоцільового транспортного літака Ан-178. Контрактом передбачено виробництво та поставка українського літака для потреб Національної поліції Перу, надання пакету послуг з навчання, обслуговування та розширеної гарантії. 
ДЕНИСА КРАВЧЕНКА ПРИЗНАЧЕНО ЗАСТУПНИКОМ ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА "УКРОБОРОНПРОМУ" З СУДНОБУДУВАННЯ ТА МОРСЬКОЇ ТЕХНІКИ
ДЕНИСА КРАВЧЕНКА ПРИЗНАЧЕНО ЗАСТУПНИКОМ ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА "УКРОБОРОНПРОМУ" З СУДНОБУДУВАННЯ ТА МОРСЬКОЇ ТЕХНІКИ Генеральний директор "Укроборонпрому" Айварас Абромавичус призначив Дениса Кравченка Заступником Генерального директора з суднобудування та морської техніки. Головним завданням у роботі Дениса Кравченка є фінансове оздоровлення підприємств галузі. Основними напрямками роботи визначені: - оптимізація виробництва; - реструктуризація боргів та погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах; - розширення портфелю закордонних проектів суднобудівних підприємств та впровадження маркетингової функції в галузі; - підвищення ефективності виробництв. Денис Кравченко працював на ДП “НВКГ “Зоря”-”Машпроект”, потім керував департаментом промисловості та енергетики “Schneider Electric”. Навчався в UNC Kenan-Flagler Business School (США).
Наша продукція
БТР-4МВ1 БТР-4МВ1 створений фахівцями "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова", що входить до складу "Укроборонпрому". Ця машина є модернізацією БТР-4, який активно використовується захисниками нашої країни у ході АТО. Завдяки змінам у фронтальній частині броньованої машини, а також її технологічному рішенню у відповідності до останніх тенденцій бронетехніки НАТО, вдалось досягти принципово нового рівня захисту БТР-4. При створенні БТР-4МВ1 розробники використали модульний підхід побудови бронезахисту активно використали рознесену броню. Такий модульний підхід дозволяє у польових умовах оперативно замінювати елементи верхнього шару броні. Завдяки цим заходам захист БТР-4МВ1 значно перевищує будь-який зразок БТР чи БМП, який зараз знаходиться на озброєнні українських захисників.    Технологічні рішення, які прийняли фахівці "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" дозволили збільшити вагу БТР-4МВ1 лише до 24-25 т., що на 2-3 тони більше за звичайну версію БТР-4. Всі ходові властивості, які забезпечує колісна формула 8х8 у поєднанні із німецьким двигуном від Deutz та американською трансмісією Alisson, залишились без змін: максимальна швидкість – 110 км/год. Окрім того, БТР-4МВ1 зберіг можливість форсування водних перешкод уплав, зі швидкістю до 10 км/год. "БТР-4МВ1 – є машиною, яка забезпечує захист екіпажу на найвищому рівні, для цього класу бронетехніки. А завдяки модульному підходу у бронюванні і наявності багатоцільових відсіків, які дозоляють встановлювати додаткові паливні баки, поплавки або додаткову броню, ми тепер можемо за мінімальний час переоснастити БТР-4МВ1. Окрім того, використання бойових модулів також дозволяє проводити заміну озброєння бойової машини. Фактично зараз БТР-4МВ1 можливо за короткий час пристосувати до виконання будь-якої задачі, від дозорно-розвідувальної до машини-амфібії для морської піхоти. Це підхід, який використовується у найкращих зразках бронетехніки країн-членів НАТО, вже реалізовано у українському БТР-4", – заявив директор "Харківського конструкторського бюро ім. Морозова" Олексій Бабіч.
БТР-4МВ1
Докладніше
3D-РАДАР 80К6Т КП "Науковий виробничий комплекс "Іскра", що входить до складу ДК "Укроборонпром", розробив новий 3D оглядовий локатор 80К6Т, в основу конструкції якого покладені твердотільні модулі.   Цей радар призначений для видачі цілевказівок засобам ППО та може працювати з всіма зенітно-ракетними комплексами, які стоять на озброєнні Збройних Сил України. Окрім того, потужні можливості радару дозволяють його використовувати, як інформаційну ланку у підрозділах Повітряних сил України.   Головною особливістю 80К6Т стала цифрова фазована активна решітка. Ця технологія дозволяє виявляти та супроводжувати цілі з надвисокою точністю. При цьому, завдяки тільки одній станції виконується одночасне вимірювання положення цілі одразу за трьома координатами: дальності, азимуту та висоти.       Можливості 80К6Т дозволяють виявляти повітряні об‘єкти на відстані до 500 км, на висотах до 40 км. Одночасно радар може відслідковувати до 500 цілей. При цьому ця радіолокаційна станція може працювати при значній протидії засобів радіоелектронної боротьби противника. Завдяки цьому оператори 80К6Т можуть без перешкод "бачити" повітряний простір, що є однією з головних умов ефективності протиповітряної оборони.   За одну хвилину радар робить до 12 обертів, що забезпечує оновлення данних про цілі кожні 5 секунд, а велика зона огляду по куту місця, до 70 градусів, дозволяють виявляти тактичні та оперативно-тактичні ракети. Окрім того, спеціальна система обробки сигналів, дає можливість виявляти малорозмірні та крилаті ракети, які йдуть на малих висотах з огинанням рельєфу.   При розробці 80К6Т фахівці КП "НВК "Іскра" приділили окрему увагу мобільності комплексу, який складається з двох малогабаритних транспортних одиниць: в одній з яких знаходяться оператори радіолокаційної станції та генератори автономного живлення, а в другій – вся апаратура радару. Завдяки такому рішенню 80К6Т можливо транспортувати за допомогою малотоннажних літаків.
3D-РАДАР 80К6Т
Докладніше
M4 – WAC-47 Автоматичний карабін M4 побудований за модульним принципом та дозволяє адаптувати його під різноманітні калібри. Основаною версією M4 – WAC-47 є варіант під калібр 7,62х39, який зараз активно використовуються у Збройних Силах України, але завдяки заміні модулів, що можливо здійснити навіть у польових умовах за 20 секунд, M4 – WAC-47 адаптується до 5.56х45 NАТО – який є основним патроном у країнах Альянсу для цього типу зброї. Саме завдяки M4 – WAC-47 можливо реалізувати "плавний" та більш економічно ефективний перехід до впровадження нового для української армії натівського калібру стрілецької зброї. Це дозволить ефективно використати запаси існуючих боєприпасів, уникнути проблем із розподілом та логістикою нових набоїв та мінімізувати ризики. Окрім того можлива адаптація до 5,45х39, який також використовується в українській армії, новітніх типів боєприпасів: .458 SOCOM, надпотужного та важкого набою з дозвуковою кулею, або 6.8 SPC II з високою кінетичною енергією та зупиняючими властивостями. Ще однією важливою перевагою модульної конструкції автоматичного карабіну M4 – WAC-47 є можливість використання різних за довжиною стволів у відповідності до потреб: 10.5”, 11.5”, 14.5”, 18” або 24”. Що дозволяє варіювати зброю у відповідності до індивідуальних завдань бійця. Наприклад, піхотний снайпер може використовувати довгий 24-дюймовий ствол, який забезпечує ведення ефективного прицільного вогню на 600 метрів, у той час, коли короткий у 10,5-дюймів ствол краще відповідає потребам індивідуальної компактної автоматичної вогнепальної зброї. У поєднанні із кріпленнями типу RIS, які призначені для швидкого встановлення коліматорних або оптичних прицілів, приладів нічного бачення або тепловізорів, підствольних гранатометів, систем лазерного покажчика цілі, не говорячи вже про тактичні рукоятки або ліхтарі, дозволяє реалізувати весь потенціал бійця на полі бою.
M4 – WAC-47
Докладніше