Сергій Тарасов очолив Херсонський державний завод "Палада"
Сергій Тарасов очолив Херсонський державний завод "Палада" Виконуючим обов’язки директора Херсонського державного заводу «Палада» призначено Сергія Тарасова, який раніше обіймав посаду заступника директора цього підприємства з економіки та планування. Пан Сергій працює на заводі з 2013 року. Він розробив і впровадив на підприємстві систему оперативного обліку товарно-матеріальних цінностей та систему обліку трудомісткості на основних замовленнях. Також на заводі Сергій Тарасов здійснював контроль за ціноутворенням, курував відділ праці та заробітної плати та бюро планування виробництва. «Я докладатиму всіх зусиль задля подальшого розвитку підприємства та підвищення конкурентоспроможності нашої продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках», – зазначає Сергій Тарасов. У керівника багатий досвід створення та реалізації стратегічних проєктів, зокрема фінансових, і проведення переговорів з іноземними замовниками. Сергій Тарасов має дві вищі освіти: він закінчив Херсонський державний технічний університет і Міжнародний університет бізнесу і права.
Укроборонпром і Київський політехнічний інститут започаткували Школу професійного розвитку інженерів-конструкторів
Укроборонпром і Київський політехнічний інститут започаткували Школу професійного розвитку інженерів-конструкторів Сьогодні, 20 квітня, відбувся запуск Школи професійного розвитку інженерів-конструкторів – спільного проєкту Державного концерну "Укроборонпром" і Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського". Реалізація навчальної програми в рамках виконання доручення Президента України Володимира Зеленського є частиною договору про співробітництво між Концерном та КПІ, укладеного в лютому цього року. "Сьогодні оборонно-промислова галузь має відчутний брак кадрів. Середній вік конструкторів на наших підприємствах становить близько 60 років. Це означає, що зараз саме час виховувати нове покоління українських інженерів-конструкторів", – заявив генеральний директор Укроборонпрому Юрій Гусєв. Він також наголосив, що Концерн активно працює над перезавантаженням змісту своєї роботи, спрямуванням її до науково-технічного розвитку, приділяючи увагу інноваціям, новітнім оборонним технологіям, а також освіті. У свою чергу, ректор КПІ імені Сікорського Михайло Згуровський зауважив, що певні знання багатьох талановитих українських конструкторів потребують оновлення, особливо в частині інструментів і їх роботи в сучасних умовах. "Саме тому КПІ спільно з Укроборонпромом і Міністерством освіти і науки України на постійній основі працюватиме в цьому напрямі, розуміючи, наскільки це важливо для держави", – додав він. Навчальний курс Школи буде побудовано на трьох основних модулях: системна інженерія, сучасні інформаційні технології у проєктуванні та виробництві наукоємної продукції, а також інноваційний розвиток підприємства й управління інноваційними проєктами і програмами. Нагадаємо, що окрім запуску Школи професійного розвитку інженерів-конструкторів співробітництво між Укроборонпромом та КПІ передбачає створення програми підготовки інженерів-конструкторів імені Олега Антонова. [gallery columns="4" size="medium" ids="12455,12454,12452,12453"]
Житомирський бронетанковий завод очолив Геннадій Гращенков
Житомирський бронетанковий завод очолив Геннадій Гращенков Новим директором Державного підприємства “Житомирський бронетанковий завод” призначено Геннадія Гращенкова, якого було представлено трудовому колективу у понеділок, 19 квітня. Нинішній керівник заводу є випускником Харківського політехнічного інституту. З 1997 року він працював на Державному підприємстві «Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені O.O. Морозова» (ДП «ХКБМ»), яке теж входить до складу Державного концерну «Укроборонпром». В ДП «ХКБМ» Геннадій Гращенков пройшов шлях від інженера-конструктора до головного конструктора з серійних виробів. Він є автором низки винаходів і патентів, а також статей у науково-технічних виданнях. "Моє першочергове завдання – своєчасне та якісне виконання державного оборонного замовлення. Також серед пріоритетів збереження і розвиток наявного людського та технічного потенціалу підприємства, який є досить значним. Я впевнений, що з нашим колективом ми спроможні підвищити обороноздатність країни в цей непростий час", – заявив він, коментуючи своє призначення. На Житомирський бронетанковий завод Геннадій Гращенков прийшов на заміну Олексію Жуковцю, якого нині призначено гендиректором ДП «НВК Газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект». На сьогодні ДП «Житомирський бронетанковий завод» переважно здійснює капітальний ремонт та модернізацію бойової і спеціальної техніки, а саме: БМП, БМД, а також машин на їх базі. [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="12427,12426"]
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство очолив Олександр Кривоконь
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство очолив Олександр Кривоконь ДП «Харківське державне авіаційне виробниче підприємство» (ХДАВП), що входить до складу Укроборонпрому, отримало нового керівника. Ним став ексочільник ДП «Антонов» та ексочільник самого ХДАВПу Олександр Кривоконь. Про це стало відомо під час пресбрифінгу та зустрічі керівництва Концерну з трудовим колективом підприємства сьогодні, 19 квітня. Олександр Кривоконь заступив на посаду відсьогодні, відповідний наказ про його призначення генеральний директор Укроборонпрому Юрій Гусєв підписав напередодні. «Підставою для такого кадрового рішення стала успішна робота Олександра Кривоконя на посаді директора ХДАВП у минулому. Тоді за півроку своєї діяльності на підприємстві він успішно реалізував план антикризових заходів, які дали поштовх до реанімації колись провідного авіапідприємства та забезпечили його першими за довгі роки замовленнями», – зазначив заступник генерального директора Укроборонпрому з виробництва Ігор Фоменко. Крім того, Ігор Фоменко наголосив, що на сьогодні розроблено проєкт плану антикризових дій для ХДАВПу, який упродовж наступних двох тижнів буде доопрацьований спільно з новопризначеним директором і профспілкою підприємства та затверджений Радою директорів Концерну. Проєкт плану антикризових дій передбачає три основні напрямки роботи: із внутрішнім замовником, із зовнішнім замовником та продаж/передача в оренду надлишкових активів, які не задіяні у виробництві. «На сьогодні ХДАВП не має продукту, який можна продавати. Аби він з’явився, підприємству потрібно переробити конструкторсько-технологічну документацію на ті літаки, які воно здатне випускати – Ан-140 і Ан-74. Так, ХДАВП зможе отримати внутрішнє замовлення на, приміром, Ан-74, які потрібні Нацгвардії чи Міністерству оборони. Однак спершу – на виконання рішення РНБО – підприємство має пройти програму імпортозаміщення та позбутися усіх російських комплектуючих», – розповів Ігор Фоменко детальніше про один із напрямків роботи в рамках плану. Укроборонпром опрацьовує можливість надходження інвестицій від української групи компаній в оновлення конструкторсько-технологічної документації на Ан-74, а також отримання замовлення на ці літаки під державні гарантії. Крім того, Концерн розробив окремий законопроєкт про фінансове оздоровлення ХДАВПу та клопоче перед Мінфіном про списання понад 2 млрд грн, які підприємство заборгувало державному бюджету. І, насамкінець, проєкт антикризового плану передбачає ефективну реалізацію надлишкового майна, не задіяного у виробничій діяльності, виручені кошти від якого можна спрямувати на погашення боргів. Раніше Олександр Кривоконь обіймав керівні посади на вітчизняних підприємствах – гігантах промисловості, зокрема на ДП ВО «Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова», ДП «Завод ім. В.О. Малишева» та ДП «Антонов». Своїм першочерговим завданням на посаді директора ХДАВПу Олександр Кривоконь визначив виплату зарплатні працівникам, які не отримують її вже понад рік. [gallery size="medium" ids="12416,12417,12418,12420,12419,12422"] Довідка: Харківське державне авіаційне виробниче підприємство увійшло до складу Укроборонпрому – за рішенням Уряду – у червні 2015 року у стані банкрутства. Кредиторська заборгованість ХДАВПу на момент входження до складу Концерну складала понад 3,2 млрд грн. Заборгованість за заробітною платою – понад 52 млн грн. Станом на сьогодні заборгованість становить близько 3,7 млрд грн, у частині зарплати – понад 253 млн грн. Основна частина заборгованості ХДАВП (понад 2 млрд грн) – це заборгованість перед державним бюджетом, пов’язана з випуском підприємством у 2009 році облігацій на суму 1,6 млрд грн під державні гарантії. ХДАВП не учасник державного оборонного замовлення. Втім, є співвиконавцем робіт з модернізації вертольотів типу «Мі» в рамках ДОЗ з «Мотор Січчю». На сьогодні ХДАВП включений до переліку об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, та перебуває у процедурі розпорядження майном. ХДАВП є одним із двох серійних літакобудівних підприємств, яке до 1991 року разом з іншим серійним підприємством – ДП «Київський авіаційний завод «Авіант» (зараз це ДП «Антонов») – щороку виробляли від 150 до 200 літаків Ан-24, Ан-26, Ан-32, Ан-74, Ту-13 та їхні модифікації.
Наша продукція
Інфокарта: міномет М120-15 “Молот” Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: 120 мм міномет М120-15 “Молот” Розробник: АТ "Завод Маяк" (м. Київ) Що це: М120-15 “Молот” – міномет калібру 120 мм українського виробництва, розроблений на основі радянського міномета 2Б11. Призначення та особливості: призначений для знищення (придушення) навісним вогнем живої сили та вогневих засобів противника і руйнування його польових оборонних споруд. Заряджання проводиться з дульного зрізу. На дульній частині встановлений запобіжник від подвійного заряджання. Характеристики: Калібр – 120+0,1 мм Максимальна дальність стрільби – 7100 м Мінімальна дальність стрільби – 480 м Кучність при стрільбі на дальності 7100 м – Вд=32, Вб=15 м Максимальна скорострільність без виправлення наведення – 15 постріл/хв. Кути підвищення – від 45° до 80° Кути горизонтального обстрілу без перестановки двуноги – ± 5° не менше Кути горизонтального обстрілу з перестановкою двуноги – ± 27°не менше Час переведення міномета з похідного (бойового) в бойове (похідне) положення – 3 хв., не більше Маса міномета в бойовому положенні – 230 кг, не більше Збій прицілу за 10 пострілів. не повинен перевищувати – 0-02 т.д. Режим стрільби протягом однієї години на заряді ДЗ – 60 пострілів Відхилення лінії прицілювання – 0-03 т.д. Маса колісного ходу – 105 кг, не більше Бойовий розрахунок – 5 чол. Умови експлуатації: Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок і задовольняти вимоги ТУ, в умовах підвищеної відносної вологості повітря до 98% при температурі +40 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при зниженій робочій температурі оточуючого середовища -50 °С, і після дії граничної зниженої температури -60 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок за підвищеної робочої температури оточуючого середовища +50 °С та після дії граничної підвищеної температури +70 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при різкій зміні температури від -50 °С до +50 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при запиленості повітря до 5 г/м3. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при впливі дощу, снігу, та при швидкості вітру до 20 м/с. Живучість міномета при стрільбі звичайними зарядами не менш ніж 5000 пострілів, у тому числі 1500 пострілів далекобійними зарядами. Статус: наказом Генерального штабу Збройних Сил України від 17.11.2015 № 446, міномет був допущений до експлуатації в Збройних Силах України на особливий період. Наразі проводиться процедура прийняття на озброєння оновленої версії міномета.
Інфокарта: міномет М120-15 “Молот”
Докладніше
Інфокарта: станція перешкод засобам радіозв’язку "Мандат" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: cтанція перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» Розробник: КП «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) Що це: СПЗР «МАНДАТ» – мобільна станція постановки перешкод засобам радіозв’язку. В процесі роботи станція здатна забезпечувати вирішення багатьох функціональних завдань. Станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод, проводить пошук, пеленгування (опціонально), прослуховування, аналіз і запис характеристик виявлених засобів радіозв'язку. Призначення: • виявлення, пеленгування (опціонально) та постановка радіоперешкод (ПРП), РЕЗ радіозв’язку тактичної ланки управління; базових та мобільних станцій транкінгового зв’язку в діапазоні частот 30-6000 МГц; базових та мобільних станцій (абонентських терміналів) систем стільникового зв’язку всіх наявних стандартів, а також ПРП багатоканальним системам передачі інформації, що використовують сучасні види модуляції; сигнали з імпульсно-кодовою модуляцією; сигнали багатоканальних систем передачі інформації з частотним FDMA, часовим TDMA, кодовим CDMA розподіленням каналів, а також ортогональним частотним розподіленням каналів OFDM. • виявлення засобів зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод засобам зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод заданої структури. Завдання СПЗР «МАНДАТ»: • панорамний та частотно-часовий (типу “водоспад”) огляд в робочому діапазоні частот; • виявлення і пеленгування (опціонально) джерел радіовипромінювання сучасних систем радіозв'язку тактичної ланки управління, в тому числі з ППРЧ; • відображення місця розташування станції і пеленгових напрямків (опціонально) виявлених джерел радіовипромінювання на електронній карті місцевості; • вимірювання і статична обробка частотно-часових параметрів прийнятих радіосигналів; • визначення видів і параметрів модуляції джерел радіовипромінювання (ДРВ); • занесення до пам’яті ЕОМ усіх виміряних параметрів ДРВ, збереження їх результатів роботи протягом необмеженого часу; • визначення типу виявлених засобів радіозв'язку і передачі даних; • цифрову реєстрацію і запис радіосигналів в базу даних у форматі I/Q; • слуховий і візуальний контроль радіосигналів; • накопичення та обробка даних прийнятих радіосигналів; • формування часових графіків роботи за конкретними засобами зв'язку та передачі даних; • документування накопиченої в процесі роботи інформації (звіт); • постановка перешкоди наземним радіостанціям ультракороткохвильового радіозв’язку у тактичній та оперативній ланці управління противника; • постановка перешкод, що відповідають виду модуляції виявлених ДРВ; • випромінювання прицільних за частотою і часом, а також загороджувальних перешкод; • моніторинг за пріоритетними і позачерговими засобами радіозв'язку і передачі даних; • передачу на вищій пункт управління інформації, накопиченої в процесі інформації; • робота в складі комплексу. Принцип роботи СПЗР «МАНДАТ»: • станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод відповідно до завдання, та контроль ефективності постановки перешкод ліній зв'язку; • станція проводить пошук, прослуховування активних радіоліній, запис на електронний носій, аналіз видів і параметрів сучасних видів модуляцій; • при необхідності постановки перешкод, оператор призначає на контроль-постановку перешкод радіолінії, за якими будуть створені радіоперешкоди; • станція може здійснювати прицільну і квазіодночасну постановку перешкод до вісімнадцяти ліній зв'язку з фіксованою робочою частотою або двох мереж з ППРЧ; • опціонально реалізована можливість роботи з виносним пеленгатором, що дає можливість проводити вимірювання та пеленгування ДРВ віддалено від станції; • ведеться контроль бойової роботи та її результатів (автоматичне документування від отримання бойового завдання до завершення його виконання). Програмно-алгоритмічне виключення будь-якого втручання екіпажу станції до інформації контролю. Передача цієї інформації на командний пункт при необхідності. Вимоги до експлуатації СПЗР «МАНДАТ»: • експлуатація станції здійснюється екіпажем у складі 4 чоловік. • конструкція станції дозволяє проведення усіх видів технічного обслуговування особовим складом екіпажу без залучення додаткових сил. • конструкція виробу та його складових при експлуатації забезпечує: - скорочення до мінімуму нетехнологічних і неавтоматизованих операцій; - відповідність умов та заходів обслуговування вимогам безпеки, ергономіки та технічної естетики; - автоматизацію заходів щодо здійснення контролю технічного стану і обслуговування. Система електроживлення та життєзабезпечення: • система життєзабезпечення виконує вимоги з комфортних температурних показників мікроклімату в апаратному відсіку від 18°С до 29°С при температурі навколишнього середовища від -30°С до +50°С. • у станції встановлені опалювач Webasto та кондиціонер Konvekta. • станція має сучасну, надійну та безпечну систему електроживлення, що дозволяє працювати як від промислової мережі 380В, так і автономно завдяки дизель-генераторній станції FG Wilson потужністю 22кВА. • для роботи в темний час доби станція укомплектована надійною світлотехнічною апаратурою з використанням сучасних енергозберігаючих технологій. • на кожному робочому місці станції (місце оператора та місце командира) встановлено джерело безперебійного живлення, що завжди залишить промислові комп’ютери у дії під час виконання бойової задачі. • пристрій РПО забезпечує контроль робочої температури підсилювачів потужності. Пристрій РПО – це ефективна система водяного охолодження із функцією швидкого підігріву, що дозволяє дуже швидко привезти підсилювачі потужності у робочій режим за будь-яких зовнішніх кліматичних умов. Статус: КП «НВК «Іскра» розробляє конструкторську документацію на станцію перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» відповідно до потреб МОУ. Також підприємство веде роботи щодо затвердження тактико-технічного завдання та отримання необхідних сертифікатів для виготовлення першого дослідного зразка.
Інфокарта: станція перешкод засобам радіозв’язку "Мандат"
Докладніше
Інфокарта: БРЕМ "Лев" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: броньована ремонтно-евакуаційна машина «Лев» Розробник та виробник: Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод». Що це: БРЕМ «Лев» - це броньована ремонтно-евакуаційна машина на базі танка Т-72, що спроектована конструкторами ДП «ЛБТЗ» з нуля. Варто зазначити, що при її проектуванні та виготовленні використано комплектуючі українського та західного виробництва. Зокрема, у машині застосоване спеціальне обладнання та деякі вузли і агрегати, що розроблені та виготовляються на підприємстві в рамках реалізації програми імпортозаміщення. Водночас, у машині використано комплектуючі європейського виробництва (наприклад, складові гідравлічної системи), що суттєво посилили працездатність машини, збільшивши вантажопідйомність спецобладнання при використанні у важких та особливих умовах. Слід зазначити, що за своїми тактико-технічними характеристиками та функціональними параметрами українська машина не поступається зарубіжним аналогам, а за співвідношенням «ціна-якість» у машини навряд чи можуть бути реальні конкуренти на ринку. Призначення: БРЕМ «Лев» використовують для посилення технічного супроводу та оперативного обслуговування танкових підрозділів українського війська, що сформовані з танків Т-64 та Т-72 різних модифікацій, та призначена для: - евакуації та буксирування несправних та пошкоджених гусеничних та колісних військових машин, - надання допомоги їх екіпажам у проведенні поточного і середнього ремонту у польових умовах, - виконання підйомно-транспортних робіт за допомогою кранового обладнання під час монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, - виконання робіт зі зварювання та різання металів за допомогою зварювального обладнання, - розчищення шляхів, виконання проходів за допомогою бульдозерного обладнання. Загальні характеристики: ● Має двигун потужністю 840 к.с., що надає можливість 41-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху до 60 км/год. ● Екіпаж машини складається з трьох осіб. ● Здатна працювати у діапазоні робочих температур навколишнього середовища від -40 °С до + 50°С. ● Запас ходу БРЕМ «Лев» - не менше 460 кілометрів по ґрунтовій дорозі. ● Озброєння ремонтно-евакуаційної машини складає кулемет НСВТ (КТ-12,7). Функціональні особливості: - Електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора ремонтно-евакуаційної машини, дозволяє проводити зварювальні роботи та різку металу у польових умовах. - Має кран-стрілу максимальною вантажопідйомністю 12 т для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема, танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. - Обладнана вантажною платформою, яка дозволяє транспортувати запасні частини, необхідні для проведення ремонтних робіт, вагою до 1,5 т. - Машина обладнана лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, яка розвиває тягове зусилля не менше 25 000 кгс (250 кН), а при використанні додаткових поліспастів – до 75 000 кгс (750 кН), що дозволяє евакуйовувати вантажі масою до 100 т. - Машина має високу рухливість, є надійною, простою в експлуатації та незамінною на полі бою. Статус: БРЕМ «Лев» успішно пройшла визначально-відомчі випробування та допущена до експлуатації в Збройних Силах України. Підприємством підготовлено виробничі площі та оснастку для серійного виробництва бронемашин.
Інфокарта: БРЕМ "Лев"
Докладніше
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80 ДАХК "Артем" завершила випробування першої партії некерованих авіаційних ракет РС-80, виготовлених для потреб державного замовника – Міністерства оборони України. Вогневі випробування пройшли успішно, підтвердивши відповідність продукції технічним вимогам та високим стандартам якості. Вироби готові до дострокової передачі замовнику. В компанії очікують збільшення державного замовлення на даний перспективний вид боєприпасів.  PC-80 – некерований реактивний снаряд повітряного базування з кумулятивно-осколковою бойовою частиною. Призначений для ураження броньованих цілей, танків, бронетранспортерів, САУ, а також неброньованих наземних цілей, ракет, пускових установок, радіолокаційних станцій, літаків на стоянках, живої сили противника, фортифікаційних споруд та інших цілей. Ракети РС-80 можуть застосовуватися не тільки для комплектації авіації, а також у складі озброєння перспективних наземних платформ, і навіть на десантно-штурмових катерах.
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО)
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО) За підсумками дводенних випробувань, мобільний оглядовий 3D радіолокатор 90К6Е виробництва КП «НВК «Іскра» повністю підтвердив свої заявлені тактико-технічні характеристики з виявлення безпілотних літальний апаратів на різних висотах та максимальній дальності.       «Після проведення заводських випробувань, ми успішно завершили цей останній етап випробувань радару 90К6Е щодо здатності визначення малорозмірних цілей з малою ефективною поверхнею розсіювання. Позитивні результати цих випробувань відкривають перед нами беззаперечні перспективи для реалізації 90К6Е на експорт. Ми вже маємо потенційного замовника з  однієї з країн Близького Сходу, для якого здатність визначення безпілотних літальних об’єктів є однією із основних вимог. Станція також розглядається в інтересах Міноборони України, однак потребує певних змін під потреби наших військових», - повідомив директор Науково-виробничого комплексу «Іскра» Юрій Пащенко.   Радар 90К6Е  було презентовано восени 2019 року на виставці «Зброя та безпека». Цей принципово новий 3D радіолокатор кругового огляду з транзисторним передавачем призначений для виявлення цілей, що летять на низьких, середніх і великих висотах. Він розроблений для використання у зенітних ракетних військах як засіб видачі цілевказівок та як інформаційна ланка У підрозділах військово-повітряних сил та протиповітряної оборони.    Об’єктом визначення під час випробувань радару виступив безпілотний авіаційний комплекс Raybird 3, польотами якого керували спеціалісти компанії  Skyeton. Raybird 3 - це безпілотний авіаційний комплекс серійного виробництва класу «малий тактичний», який використовується для різних довготривалих місій, ISTAR рішень та пошуково-рятувальних операцій; має максимальну висоту польоту 3000 м та може розвинути швидкість до 160 км/год. «Ми вдячні авіаційній виробничій компанії Skyeton за надану можливість та фахівцям Спеціалізованої зовнішньоторговельної фірми «ПРОГРЕС» за допомогу у організації та проведенні випробувань», - додав Юрій Пащенко.    «Науково-виробничий комплекс «Іскра» є не лише лідером розробки радіолокаційних систем, а й займається радіоелектронною та контрбатарейною боротьбою, що є надзвичайно актуальним для України. Продукція «Іскри» визнана не лише в нашій країні, але й стоїть на озброєнні у десятках інших країн. Це дійсно підприємство світового рівня, яке не стоять на місці та використовує сучасні технології. Радар 90К6Е  є прикладом такої високотехнологічної сучасної системи, яка забезпечує моніторинг повітряного простору і здатна з дуже малою погрішністю визначити координати літальних об’єктів. Ми вважаємо цю продукцію «Іскри» дуже перспективною», - зазначив заступник генерального директора Укроборонпрому з виробництва Ігор Фоменко.   Також, за словами Пащенка, у випробуваннях взяли участь високомобільна РЛС метрового діапазону радіохвиль МР-1 та контрбатарейний радіолокаційний комплекс 1Л220УК. Випробування цих радарів проводились за погодженою програмою та також дали повне підтвердження заявлених характеристик з визначення БПЛА.   Казенне підприємство «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) - лідер з розробки та виробництва наземної радіолокаційної техніки оборонного комплексу України. КП «НВК «Іскра» об’єднує конструкторське бюро та електромашинобудівний завод, на яких створюються та серійно випускається радіолокатори світового рівня. 
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео)
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео) Компанія "Спецтехноекспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром", презентувала нову програму модернізації танків Т-72, які досі стоять на озброєнні багатьох країн світу. Презентація відбулася в ході міжнародної оборонної виставки DefExpo-2020, що цими днями проходить у м. Лакхнау, Індія. Реалізація такої програми надасть нове життя танкам Т-72 ще на десятки років вперед. Вона передбачає значне покращення ходових характеристик танку, збільшення вогняної потужності та посилення захисту, покращення електроніки, систем навігації та ергономіки. Підвищення рівня мобільності танку досягається завдяки заміні двигуна на унікальний шестициліндровий двигун 6TD-2 потужністю 1200 к.с. та реверсної трансмісії, що перевірені експлуатацією в умовах спекотного клімату та гірської місцевості, мають збільшений ресурс експлуатації. Передбачається також встановлення допоміжної силової установки потужністю до 10 кВт, комплексної цифрової системи керування. Для збільшення вогневої міці передбачається заміна гармати танку, комплектація керованими снарядами «Комбат», забезпечення дистанційного керування командирським люком, встановлення нової оптики, систем стабілізації та керування стрільбою. Посилення захисту досягається завдяки комплексам динамічного («Ніж», «Дуплет») та активного («Заслон») захисту, системи оптико-електронної протидії та ін. Окрім всього іншого, танк оснащується сучасною системою кондиціонування. Загалом, пропонується замінити та осучаснити більше 40 частин та агрегатів танку. Демонстрація нової програми модернізації вже привернула увагу іноземних партнерів на виставці DefExpo-2020. Нагадаємо, нещодавно Збройні сили України отримали партію модернізованих танків Т-72 версії АМТ, що розроблена та реалізована на Київському бронетанковому заводі. Українська делегація ДК "Укроборонпром" на DefExpo-2020 представлена підприємствами ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт", ДП "Антонов", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Красилівський агрегатний завод", ДП "НВКГ "Зоря-Машпроект", ДП "Ізюмський приладобудівний завод", ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП", ДАХК "Артем". Довідково: Міжнародна оборонна виставка DefExpo проводиться в Індії з 2000-го року кожні два роки за підтримки Міністерства оборони Індії, вона є однією із найбільших оборонних виставок у Південній та Південно-Східній Азії. На виставці свої проєкти представляють провідні світові компанії зі сфери оборонної промисловості, зокрема, оборонні гіганти зі США, Франції, Ізраїлю.
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ!
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ! 
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року ДП "Львівський бронетанковий завод", що входить до складу ДК "Укроборонпром", налагодило серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року, які обладнанні тепловізорами, цифровими радіостанціями, засобами супутникової навігації та новим динамічним захистом. Завдяки цьому вдалось значно розширити бойові можливості Т-64, який є основною бойовою машиною бронетанкових підрозділів українського війська та відмінно показав себе у протистояннях з агресором на Сході України. До того ж, саме цей танк у 2017 році проявив себе у танкових змаганнях НАТО The Strong Europe Tank Challenge та був продемонстрований під час минулорічного параду з нагоди Дня Незалежності України. Під час модернізації у бойову машину встановлюється новий прицільний комплекс навідника з тепловізором, який забезпечує виявлення, розпізнавання та знищення противника вогнем 125-мм гармати у будь-який час доби та за будь-яких погодних умов. Водночас інші члени екіпажу отримають нові прилади нічного бачення з електронно-оптичним перетворювачем третього покоління. Ці прилади мають високу стійкість до світлових завад, вони не чутливі до засвічення навіть під час використання противником спеціальних завад у інфрачервоному діапазоні. Окрім того, вони встановлюються на штатні кріплення та підключаються до електричної мережі танку без її зміни, що дозволяє значно зменшити час та витрати для інтеграції приладів у системи бойової машини.  Також Т-64 зразка 2017 року отримав новий динамічний захист, який значно посилює рівень захищеності бойової машини і ефективно протидіє всім сучасним протитанковим засобам ураження: кумулятивним та бронебійним, а також ударно-кумулятивним боєприпасам типу "ударне ядро". Ще однією особливістю Т-64 зразка 2017 року є система супутникової навігації від Держпідприємства "Орізон-Навігація", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Цей навігаційний комплекс працює у автоматизованій цифровій системі, що дозволяє у режимі "онлайн" обмінюватись надійно зашифрованими даними. Данні про місцезнаходження кожної машини можуть надходити до командувачів всіх рівнів, від командиру взводу до керівництва всією бойовою операцією. Танки також оснащуються новими цифровими радіостанціями "Либідь К-2РБ", які забезпечують надійний захищений від перешкод та перехоплення зв‘язок на дистанції до 70 кілометрів. Зазначимо, що раніше модернізацію танків Т-64 до цього рівня проводив лише "Харківський бронетанковий завод" "Укроборонпрому", який вже направив до українського війська понад півтори сотні Т-64 зразка 2017 року. А завдяки потужностям "Львівського бронетанкового заводу" процес переозброєння українського війська модернізованими машинами проходитиме значно швидше. Потужності цих двох танкових підприємств дозволяють, за наявності стабільного замовлення та фінансування з боку замовника, провести модернізацію всіх Т-64 у найближчій перспективі.