АНТОНОВ продовжує будувати Ан-178 для Перу

Державне підприємство "Антонов", що входить до складу ДК "Укроборонпром", продовжує виготовлення літака Ан-178 за контрактом, укладеним ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт" з Міністерством внутрішніх справ Республіки Перу. Станом на сьогодні проведено підготовчі роботи для стапельного складання всього фюзеляжу літака.

Про це повідомляє прес-служба "Антонова".

У цехах агрегатної збірки на завершальній стадії перебувають роботи з виготовлення носової частини фюзеляжу (Ф-1) та середніх секцій панелей фюзеляжу (Ф-2). Повністю завершено виготовлення центральної частини крила, лівої та правої консольних частин крила, хвостового оперення. Готові для подальшої інтеграції на літак два пілони двигунів.

"В умовах карантину ми, наскільки це можливо, забезпечуємо роботу окремих виробничих майданчиків для продовження складання літака за міжнародним контрактом. Виробляємо окремі деталі та складові частини в станкових цехах. Незважаючи на те, що ситуація з карантином змушує нас дещо коригувати план виробництва літака, продовжується беззупинна спільна зі  "Спецтехноекспортом" робота над вирішенням логістичних та фінансових питань, які також є важливою складовою будь-якої великої міжнародної угоди", – зазначив президент ДП ""Антонов"" Олександр Донець.

Загалом в ланцюгу поставок агрегатів для нового Ан-178 задіяно 25 українських компаній та близько 30 європейських та північноамериканських постачальників. В організації забезпечення виконання контракту бере участь великий український банк та три іноземні банківські й фінансові установи.

Нагадаємо, у листопаді 2019 року ДП ДГЗП "Спецтехноекспор", що входить до складу ДК "Укроборонпром", завершило процедуру підписання контракту з Міністерством внутрішніх справ Республіки Перу щодо поставки багатоцільового транспортного літака Ан-178. Підписання угоди відкрило ринок Латинської Америки для нового покоління літаків "Антонов".

Замовлена Міністерством внутрішніх справ Республіки Перу конфігурація літака Ан-178 дозволятиме здійснювати перевезення особового складу (100 осіб), перевезення пасажирів (80 осіб), доставку вантажів (до 18 тонн), евакуацію хворих на ношах (40 осіб) з можливістю надання медичної допомоги супроводжуючим медперсоналом.