Державний концерн “Укроборонпром”
оголошує відбір кандидатів на заміщення вакантних посад
Державний концерн “Укроборонпром” оголошує відбір кандидатів на заміщення наступних вакантних посад в м. Вінниця та Вінницькій області:
- Директор технічний;
- Головний бухгалтер;
- HR-менеджер / Менеджер (управитель) з персоналу;
- Інспектор з кадрів;
- Юрисконсульт. Резюме на запропоновані вакансії приймаються електронною поштою за адресою kadry.rezerv@ukroboronprom.com. Резюме має бути складено українською та англійською мовами. В темі листа (резюме) обов’язково вкажіть назву посади, на яку претендуєте.
Відбір кандидатів буде проходити у два етапи:
І етап – прийом і розгляд резюме. За результатами розгляду резюме кандидатів буде запрошено на другий етап відбору.
ІІ етап – співбесіда, під час якої будуть оцінюватися професійні якості кандидатів.
Директор технічний
Завдання та обов’язки:
- формування стратегії розвитку і технічної політики підприємства;
- розроблення заходів щодо технічного переоснащення, модернізації та автоматизації виробництва;
- забезпечення постійного підвищення ефективності виробництва, скорочення матеріальних, фінансових, трудових витрат на виробництво;
- організація виконання експлуатаційних та ремонтних робіт;
- технічне керівництво проектами в області створення і розробки радіоелектронного обладнання, а також створення і розробки технологій їх виробництва;
- розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення контролю та підвищення якості виконуваних робіт з усіх технологічних процесів;
- ведення та своєчасне подання встановленої документації та звітності;
- обов’язкове досконале знання англійської мови.
- Кваліфікаційні вимоги: вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня – не менше 5 років. Знання технологічних процесів в галузі електроніки та радіоелектронного виробництва.
- Головний бухгалтер
- Завдання та обов’язки:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності підприємства;
- складання і подання у встановлені строки фінансової, податкової звітності підприємства та інших видів періодичної звітності;
- контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- контроль за забезпеченням неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів;
- достовірний облік витрат виробництва і обігу, виконання кошторисів витрат, реалізації продукції, складання економічно обґрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, робіт і послуг;
- забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань;
- контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
- участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві;
- обов’язкове досконале знання англійської мови.
- Кваліфікаційні вимоги: вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж бухгалтерської роботи за професіями керівників нижчого рівня – не менше 3 років.
- HR-менеджер / Менеджер (управитель) з персоналу
- Завдання та обов’язки:
- організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємств та конкретних напрямів кадрової політики з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
- участь у розробленні бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
- моніторинг ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами, пошук кандидатів з використанням різних джерел;
- організація роботи з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах, формування кадрового резерву;
- розробка та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом;
- визначення потреби та організація навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, мотивації ділової кар’єри працівників;
- організація роботи з проведення оцінки результатів трудової діяльності працюючих, атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад;
- створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;
- контроль додержання трудового законодавства у роботі з персоналом;
- обов’язкове досконале знання англійської мови.
- Кваліфікаційні вимоги: вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, магістр). Стаж роботи за фахом – не менше 2 років.
- Інспектор з кадрів
- Завдання та обов’язки:
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників підприємства, відповідно до законодавства про працю;
- облік особового складу, формування і ведення особових справ та особових карток (форми П-2) працівників підприємства;
- оформлення, ведення, зберігання та облік трудових книжок працівників підприємства;
- ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками підприємства;
- опрацювання в установленому порядку листків непрацездатності;
- облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків відпусток;
- підготовка проектів наказів з особового складу;
- розроблення штатного розпису, організаційної структури підприємства;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- надання консультацій з питань законодавства про працю.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або спеціаліст, магістр). Стаж роботи за професією інспектора з кадрів – не менше 1 року. Знання трудового законодавства.
Юрисконсульт
Завдання та обов’язки:
- ведення претензійно-позовної роботи та представництво інтересів підприємства в судах всіх інстанцій;
- розробка та участь у розробленні проектів актів та інших документів з питань діяльності підприємства;
- юридична експертиза проектів актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами підприємства;
- договірна робота (підготовка договорів та здійснення контролю за їх виконанням, правова оцінка договорів)
- підготовка листів, запитів, заяв, протоколів, наказів, що стосуються діяльності підприємства;
- взаємодія з державними органами (правоохоронними, податковими та іншими контролюючими органами);
- обов’язкове досконале знання англійської мови.
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта юридичного напрямку підготовки (спеціаліст, магістр). Стаж роботи за професією юрисконсульта – не менше 1 року. Знання норм матеріального та процесуального права (цивільного, господарського, адміністративного, трудового, податкового, корпоративного, земельного).