ОСКАРЖЕННЯ

Шановні постачальники та учасники закупівель підприємств Концерну!

Перед підприємствами Концерну стоїть завдання забезпечити ефективність закупівель, шляхом максимальної конкуренції, відкритості та рівних умов гри для всіх учасників.
У разі порушення прав та інтересів учасників торгів, такі учасники можуть завантажити скаргу на сайті Концерну на сторінці "Оскарження".
Скарга Постачальником (чи Учасником) може бути подана не пізніше п’яти робочих днів з моменту оприлюднення рішення Замовника, яке оскаржується.
Скарга яка оформлена без дотримання вимог та/або подана з порушенням строків буде залишена без розгляду.
Усі Постачальники (чи Учасники) мають право надати інформацію та підтверджуючі документи щодо питань порушених у скаргах.

Звертаємо особливу увагу, що будь-які інші звернення, які не стосуються поточних тендерних закупівель підприємств Концерну, направляються постачальниками та учасниками на е-mail: kanc@ukroboronprom.com