ОСКАРЖЕННЯ

Реєстр скарг

Шановні постачальники та учасники закупівель підприємств Концерну!

Перед підприємствами Концерну стоїть завдання забезпечити ефективність закупівель, шляхом максимальної конкуренції, відкритості та рівних умов гри для всіх учасників.
У разі порушення прав та інтересів учасників торгів, такі учасники можуть завантажити скаргу на сайті Концерну на сторінці "Оскарження".
Скарга Постачальником (чи Учасником) може бути подана не пізніше трьох робочих днів з моменту оприлюднення рішення Замовника, яке оскаржується. Скарга яка оформлена без дотримання вимог та/або подана з порушенням строків буде залишена без розгляду. Усі Постачальники (чи Учасники) мають право надати інформацію та підтверджуючі документи щодо питань порушених у скаргах.

Важливо.
Якщо виникли питання, які стосуються технічних характеристик предмету закупівлі, умов тендеру або інших Ви маєте можливість поставити їх Замовнику торгів в період уточнення (період звернення за роз’ясненнями) безпосередньо в процедурі закупівлі через майданчик "Prozorro". У такому випадку замовник має змогу оперативно внести зміни в конкурсну документацію без переоголошення торгів. По завершенню періоду уточнень внесення змін в конкурсну документацію технічно неможливо відповідно умов функціонування майданчику "Prozorro".
Скарги, що подані на умови конкурсної документації після закінчення періоду уточнення (періоду звернення за роз’ясненням), подані Учасником закупівлі після публікації в електронній системі закупівель "Prozorro" договору (крім випадків невідповідності істотних умов договору, технічних характеристик, вимогам документації щодо Закупівлі і результати процедури Закупівлі) та скарги подані стосовно вже скасованих Закупівель вважаються інформаційним повідомленням.
Скарги на умови конкурсної документації (в тому числі кваліфікаційні вимоги та вимоги технічного завдання) подаються не пізніше ніж за 24 години (без врахування вихідних та святкових днів) до завершення періоду уточнення оскаржуваної закупівлі.

При виникненні додаткових питань стосовно реєстрації, статусу або результатів розгляду скарги/звернення Ви можете звернутись за тел.: 066-658-15-76 або 063-700-64-78.
Звертаємо особливу увагу, що будь-які інші звернення, які не стосуються поточних тендерних закупівель підприємств Концерну, направляються постачальниками та учасниками на е-mail: kanc@ukroboronprom.com