ІНФОКАРТА: РАВРЛ "ТРАСА-М"

Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових.
 
Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.

 

 

#UOPnaZemli представляє: рухомий автономний вторинний радіолокатор "Траса-М"

Розробник: КП "Науково-виробничий комплекс "Іскра" (м.Запоріжжя)

Що це: "Траса-М" – твердотільний рухомий автономний вторинний радіолокатор (РАВРЛ) з фазованою антенною решіткою, що працює в системі радіолокаційного впізнавання NATO Mk XA (Mk XII), VII діапазоні системи радіолокаційного впізнавання "Пароль" і міжнародній системі управління повітряним рухом RBS. Забезпечує спряження на інформаційному рівні і не потребує синхронізації обертання антен первинної і вторинної РЛС.

Призначення: РАВРЛ "Траса-М" дозволяє задовольнити потреби підрозділів РТВ та ЗРВ ПС ЗСУ актуальною інформацією про державну приналежність повітряних об’єктів у контрольованому повітряному просторі.

РАВРЛ "Траса-М" забезпечує: 
– гарантоване впізнавання військових повітряних об’єктів (ПО) ЗСУ, оснащених  відповідачами VII діапазону системи "Пароль";
– впізнавання військових ПО NATO в 1 та 2 режимах системи Mk XA;
– ідентифікацію цивільних ПО, оснащених відповідачами системи RBS відповідно до додатку 10 до Конвенції про Міжнародну Цивільну  Авіацію ICAO.


Характеристики: 
Максимальні межі роботи станції:
– за дальністю від 2 до 360 км;
– за азимутом 360o;
– за кутом місця 0,5 – 45o;
– за висотою 25 км;
СКП визначення координат в системі RBS:
– за дальністю ≤100 м;
– за азимутом 12′;
Роздільна здатність з ймовірністю 0,5:
– за дальністю ∆D: ≤600м (RBS, І режим "Пароль"); ≤1000м (ІІ режим "Пароль"); ≤4000м (ІІІ режим "Пароль");
– за азимутом ∆β: ≤9o;
Показники якості трасової інформації:
– коефіцієнт проводки 0,98;
– коефіцієнт хибних трас 0,0001;
Кількість супроводжуваних трас ≥250;
Тип інформації, що видається – трасова;
Знімання і передача даних – автоматично через АПД.

Переваги:
– забезпечується можливість роботи в режимі мультисистемного запиту;
– забезпечується можливість підключення криптокомп’ютера до запитувача міжнародного діапазону, що дозволяє реалізувати криптостійкий режим, аналогічний режиму IV системи Мк ХII;
– перехід з транспортного в робоче положення не потребує електромеханічного підйому та розгортання антен;
– базовий транспортний засіб серійно виготовляється в Україні;
– забезпечується зручність обслуговування апаратури
(збільшено габарити кабіни поворотної до 1600мм х 1600мм х 2065мм);
– зменшені габарити виробу (довжина 6045 мм);
– висока транспортабельність;
– усі комплектуючі вироби виготовлені в Україні або країнах NATO;
– можливість постачання виробу без шасі для стаціонарного розміщення
(конструкцією передбачено роз’ємне з’єднання  шасі та апаратури РЛС).

Особливості:
– автоматичне виявлення повітряних об’єктів, що обладнані відповідачами системи Мк ХА та "Пароль";
– можливість отримання додаткової польотної інформації в IV та VI режимах системи "Пароль";
– антенна система, що складається з ФАР діапазонів RBS і ФАР системи "Пароль";
– твердотільний передавач для системи RBS;
– автоматична система контролю і діагностики виробу з індикацією несправностей кожного ТЕЗа;
– при взаємодії з модернізованими РЛС П-18, 19Ж6М, 35Д6М і 36Д6М ототожнення відміток впізнавання і відміток виявлення здійснюється програмними засобами.


Інформація, що видається споживачеві:
Система Мk Ха:
– координати об’єктів, що відповідають принаймні в одному з режимів;
– номери кодів відповіді в режимах 1, 2, 3;
– барометрична висота повітряного судна
– ознака наявності відповіді із сигналом впізнавання місцезнаходження I/P;
– ознака наявності аварійних сигналів у відповідях режимів 1, 2, 3 системи Mk XA.
Система "Пароль" VII діапазон:
– координати об’єктів, що відповідають принаймні в одному з режимів;
– наявність ознаки загального впізнавання в режимах ІІ або І;
– наявність ознаки гарантованого впізнавання в режимі ІІ;
– наявність ознаки індивідуального впізнавання за принципом "Де ти?" в режимі ІІІ;
– бортовий номер повітряного судна;
– барометрична висота повітряного судна з ознакою абсолютна/відносна;
– запас пального відносно повної заправки;
– наявність ознаки аварійного стану (сигнали "Лихо");
– ознака наявності об’єкта, що потерпає лихо (сигнал "Тривога").

Статус: 
На КП "НВК "Іскра" повністю завершено розробку конструкторської документації проекту рухомого автономного вторинного радіолокатора "Траса–М". Підприємство готове приймати замовлення на виготовлення данного РАВРЛ.