Офіційна позиція Укроборонпрому щодо процедури реєстрації майна Концерну
Офіційна позиція Укроборонпрому щодо процедури реєстрації майна Концерну Задля припинення дискусій, що з’явилися останнім часом в інформаційному просторі стосовно начебто «таємного відбирання» Концерном нерухомості у підприємств ОПК, Укроборонпром вважає за необхідне наголосити на наступному. Державна реєстрація майна, що входить до сфери управління Концерну, здійснювалась та здійснюється й надалі виключно у відповідності до вимог чинного законодавства. З метою запобігання рейдерським атакам та незаконному відчуженню державного майна, яке не зареєстровано, Концерн як визначений державою орган управління в ОПК, зобов’язаний забезпечити реєстрацію держмайна, що є об’єктами управління Концерну. У зв’язку з чим, процес реєстрації майна підприємств ОПК, що розпочався ще з дня передачі їх до управління Концерну, продовжується по цей час і буде продовжуватися надалі до повної державної реєстрації всього майна. Це відбувається у повній відповідності до законодавства. Зокрема, реєстрація майна здійснюється у відповідності до листа-роз’яснення Міністерства юстиції України від 11.01.2007 № 19-32/2 «Роз’яснення Порядку реєстрації прав власності на об’єкти нерухомого майна залежно від форм власності» з урахуванням вимог Господарського кодексу (ст.22, 73-77, 136, 137), Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про особливості управління об’єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі» (ст.2), рішення колегії Державної реєстраційної служби України від 11.12.12 та ін. Процес реєстрації має наступні етапи. Спочатку здійснюється реєстрація права власності на майно - зазначається власник «держава Україна в особі ДК «Укроборонпром» і тільки після цього суб’єкт іншого речового права - державне/казенне підприємство, що входить до сфери управління Концерну. Оскільки, відповідно до законодавства, право господарського відання та право оперативного управління є похідними правами і реєструються як такі тільки після проведення державної реєстрації права власності на відповідний об'єкт нерухомого майна. Саме тому, у всіх витягах права власності на майно Підприємств Концерну зазначено як власник – держава Україна в особі ДК «Укроборонпром», а суб’єкт іншого речового права – Підприємство. Саме за таким алгоритмом, визначеним законодавством, проводиться реєстрація майна, що перебуває в управлінні інших державних органів. І це дуже легко звірити, оскільки дані про право власності та інше речове право на це ж майно, на сьогоднішній день, є у вільному доступі в Державного реєстрі речових прав на нерухоме майно. Саме тому, будь-яка інформація у ЗМІ щодо начебто «незаконної» реєстрації держмайна є безпідставною та необґрунтованою, а такі публікації – показником необізнаності в законодавстві з цього питання або відвертого маніпулювання з метою дискредитації Концерну.
МИКОЛАЇВСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД ОНОВИВ ПАРТІЮ БТР-80 ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ (фото)
МИКОЛАЇВСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД ОНОВИВ ПАРТІЮ БТР-80 ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ (фото) Державне підприємство «Миколаївський бронетанковий завод», що входить до складу державного концерну «Укроборонпром», успішно завершило виконання контракту та передало державному замовнику партію відновлених БТР-80 з покращеними тактико-технічними характеристиками. Фахівці підприємства провели капітальний ремонт бронетранспортерів, відновили роботу всіх вузлів та агрегатів, а також встановили новітні прибори спостереження, навігації та зв’язку українського виробництва. «Після покращення тактико-технічних характеристик, бронетранспортери стали більш зручними у керуванні у темний час доби, адже вони оснащені новітніми тепловізорами. Обзорність та розпізнавання цілі також суттєво поліпшені. А нові прибори цифрового зв’язку БТР-80 відповідають стандартам НАТО та мають вищий рівень захищеності від радіоперехоплення. Оновлені бронетранспортери вже передано нашим військовим», - пояснив директор Миколаївського бронетанкового заводу Юрій Кравченко. Державне підприємство «Миколаївський бронетанковий завод» – одне із основних підприємств «Укроборонпрому», що спеціалізується на ремонті та модернізації броньованої колісної техніки для Збройних Сил України. Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 6 листопада 2019 року №913, підприємство внесено до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.  [gallery ids="9273,9274,9275"]
Укроборонпром передав до війська оновлений тягач БТС-4 для евакуації пошкодженої техніки
Укроборонпром передав до війська оновлений тягач БТС-4 для евакуації пошкодженої техніки Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», представило військовим оновлений броньований тягач середній БТС-4 з покращеними тактико-технічними характеристиками. БТС-4 успішно пройшов типові випробування та вже переданий Замовнику для експлуатації у Збройних Силах України. Основне призначення БТС-4 - евакуація та буксирування несправної, пошкодженої гусеничної та колісної військової техніки в умовах бойових дій. «Після проведення капітального ремонту та низки доопрацювань БТС-4 став «бойовим побратимом» ремонтно-евакуаційної машини БРЕМ «Лев», яку виготовляє наше підприємство. Сьогодні на зберіганні у Збройних Силах України є у достатній кількості тягачі БТС-4, які потребують відновлення. Дуже важливо використати цей ресурс, відремонтувати та модернізувати цю техніку та у результаті отримати сучасну спеціальну бронемашину, яка служитиме військовим ще не один рік. Окрім ремонту та модернізації, ЛБТЗ має можливість виготовляти і нові ремонтно-евакуаційні машини. Зокрема, у 2019 році ми успішно виготовили та поставили близько півтора десятка подібної комплектації броньованих тягачів (БРЕМ «Зубр») для потреб інозамовника з однієї з країн Азії. Тоді інтерес до бронемашин висловили і наші військові. Під час модернізації і комплектації даної машини для Збройних Сил України ми максимально врахували їхні побажання. На сьогоднішній день модернізований БТС-4 успішно пройшов типові випробування і відправлений у війська. Хочу зазначити, що нами проведено переддоговірну роботу з Міноборони на відновлення партії броньованих тягачів БТС-4 наступного року, виробничі потужності підприємства вже підготовлені», - додав керівник ДП «Львівський бронетанковий завод» Віктор Андрощук. Фахівці Львівського бронетанкового заводу не лише освоїли капітальний ремонт броньованого тягача, але й успішно впоралися із завданням модернізації бронемашини, аби за своїми тактико-технічними характеристиками вона значно випереджала БТС-4 радянського зразка. Тому конструкторами та технологами підприємства було здійснено чимало оновлень. [gallery columns="4" size="medium" ids="9266,9265,9263,9262"]    Відтак сучасна бронемашина отримала нову кранову установку з гідравлічним приводом, що дало БТС-4 можливість піднімати вантажі до 12 тон для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема, танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. Встановлено електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора бронемашини та дозволяє проводити електрозварювальні роботи. Така комплектація машини дає екіпажу можливість виконувати повний перелік робіт з поточного та середнього ремонту бронетехніки в польових умовах. Машину комплектували тяговою лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, для евакуації техніки масою до 100 тон. Щоб полегшити роботу екіпажу фахівці встановили додаткову лебідку, яка в основному служить для видачі тросу основної лебідки на відстань до 200 м. Для розчистки шляхів і обладнання позицій тягач отримав сучасне бульдозерне обладнання. Збільшився і запас ходу за рахунок додаткових паливних баків. Крім того, заводчани встановили двигун потужністю 580 к/с, що надає можливість 38-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху не менше 40 км/год. Екіпаж машини складається з 3 осіб.
Укроборонпром змінює систему корпоративного управління ДП “Антонов” за підсумками форензік-аудиту підприємства
Укроборонпром змінює систему корпоративного управління ДП “Антонов” за підсумками форензік-аудиту підприємства ДК “Укроборонпром”, який здійснює управління державними оборонними підприємствами, змінює систему корпоративного управління ДП “Антонов”, що входить до складу Концерну. Зокрема, на авіа-гіганті створюється Наглядова Рада як вищий керівний орган з функцією незалежного контролю.  Рішення про утворення Наглядової Ради ухвалило керівництво ДК “Укроборонпром” за результатами форензік-аудиту ДП “Антонов”, який протягом вересня-жовтня проводила міжнародна компанія Ernst&Young за підтримки уряду Франції.  Форензік-аудит - це різновид поглибленої фінансової перевірки або розслідування, яке проводять з метою виявлення прихованих зловживань: шахрайства, корупції, конфлікту інтересів, розкрадання, порушення законодавства, внутрішніх політик і процедур тощо.  Проведення форензік-аудиту на ДП “Антонов” стало послідовним кроком ДК “Укроборонпром” з очищення та стабілізації роботи підприємства після зміни його керівництва у червні цього року.  Нагадаємо, навесні ДК “Укроборонпром” за дорученням Прем’єр-міністра України та за матеріалами Служби безпеки України провів на ДП “Антонов” перевірку, яка супроводжувалася внутрішнім саботажем керівництва. Перевірка виявила численні факти, що можуть свідчити про неефективне управління державним підприємством; нецільове використання об’єктів державної власності; зловживання та порушення з боку керівництва, що могли призвести до значних збитків державі та нанести істотну шкоду репутації найбільшого авіаційного підприємства України.  За результатами перевірки ДК “Укроборонпром” змінив президента ДП “Антонов”, а матеріали, що містять ознаки кримінальних правопорушень, передав у правоохоронні органи. Також у ДК “Укроборонпром” ухвалили рішення про більш глибоке вивчення процесів, що відбуваються на ДП “Антонов” та його дочірніх компаніях. Для цього і був проведений форензік-аудит. Для його проведення посольство Франції провело внутрішній тендер та самостійно визначило переможця. Ним стала компанія Ernst&Young.   Експерти компанії Ernst&Young за підсумками форензік-аудиту рекомендували Укроборонпрому запровадити на ДП “Антонов” нову модель корпоративного управління, в рамках якої створити Наглядову Раду, та розгорнути нову систему управління ризиками. Також були враховані керівні принципи Організації економічного співробітництва та розвитку щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності, зокрема Розділ 7 “Обов’язки Наглядових Рад підприємств державної форми власності”. Наглядова Рада ДП “Антонов” слідкуватиме за тим, аби менеджмент підприємства у прийнятті рішень діяв в інтересах компанії та дотримувався внутрішніх політик. Завдання Наглядової Ради полягатиме у контролі за запровадженням нової системи управління ризиками; розгортанні функції комплаєнсу та здійсненні антикорупційних заходів на всіх рівнях держпідприємства; створенні незалежного підрозділу внутрішнього аудиту, який зараз підпорядковується президенту ДП “Антонов”, що суперечить кращим міжнародним практикам корпоративного управління.  Також Наглядова Рада має сприяти появі системи моніторингу прийняття стратегічних рішень та значних правочинів, зокрема, ключових зовнішньоекономічних контрактів ДП “Антонов” та програм міжнародного співробітництва. Результати форензік-аудиту будуть надані для подальшого розслідування правоохоронним органам – СБУ та НАБУ.
Наша продукція
ІНФОКАРТА: СТАНЦІЯ ПЕРЕШКОД ЗАСОБАМ РАДІОЗВ’ЯЗКУ "МАНДАТ" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: cтанція перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» Розробник: КП «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) Що це: СПЗР «МАНДАТ» – мобільна станція постановки перешкод засобам радіозв’язку. В процесі роботи станція здатна забезпечувати вирішення багатьох функціональних завдань. Станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод, проводить пошук, пеленгування (опціонально), прослуховування, аналіз і запис характеристик виявлених засобів радіозв'язку. Призначення: • виявлення, пеленгування (опціонально) та постановка радіоперешкод (ПРП), РЕЗ радіозв’язку тактичної ланки управління; базових та мобільних станцій транкінгового зв’язку в діапазоні частот 30-6000 МГц; базових та мобільних станцій (абонентських терміналів) систем стільникового зв’язку всіх наявних стандартів, а також ПРП багатоканальним системам передачі інформації, що використовують сучасні види модуляції; сигнали з імпульсно-кодовою модуляцією; сигнали багатоканальних систем передачі інформації з частотним FDMA, часовим TDMA, кодовим CDMA розподіленням каналів, а також ортогональним частотним розподіленням каналів OFDM. • виявлення засобів зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод засобам зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод заданої структури. Завдання СПЗР «МАНДАТ»: • панорамний та частотно-часовий (типу “водоспад”) огляд в робочому діапазоні частот; • виявлення і пеленгування (опціонально) джерел радіовипромінювання сучасних систем радіозв'язку тактичної ланки управління, в тому числі з ППРЧ; • відображення місця розташування станції і пеленгових напрямків (опціонально) виявлених джерел радіовипромінювання на електронній карті місцевості; • вимірювання і статична обробка частотно-часових параметрів прийнятих радіосигналів; • визначення видів і параметрів модуляції джерел радіовипромінювання (ДРВ); • занесення до пам’яті ЕОМ усіх виміряних параметрів ДРВ, збереження їх результатів роботи протягом необмеженого часу; • визначення типу виявлених засобів радіозв'язку і передачі даних; • цифрову реєстрацію і запис радіосигналів в базу даних у форматі I/Q; • слуховий і візуальний контроль радіосигналів; • накопичення та обробка даних прийнятих радіосигналів; • формування часових графіків роботи за конкретними засобами зв'язку та передачі даних; • документування накопиченої в процесі роботи інформації (звіт); • постановка перешкоди наземним радіостанціям ультракороткохвильового радіозв’язку у тактичній та оперативній ланці управління противника; • постановка перешкод, що відповідають виду модуляції виявлених ДРВ; • випромінювання прицільних за частотою і часом, а також загороджувальних перешкод; • моніторинг за пріоритетними і позачерговими засобами радіозв'язку і передачі даних; • передачу на вищій пункт управління інформації, накопиченої в процесі інформації; • робота в складі комплексу. Принцип роботи СПЗР «МАНДАТ»: • станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод відповідно до завдання, та контроль ефективності постановки перешкод ліній зв'язку; • станція проводить пошук, прослуховування активних радіоліній, запис на електронний носій, аналіз видів і параметрів сучасних видів модуляцій; • при необхідності постановки перешкод, оператор призначає на контроль-постановку перешкод радіолінії, за якими будуть створені радіоперешкоди; • станція може здійснювати прицільну і квазіодночасну постановку перешкод до вісімнадцяти ліній зв'язку з фіксованою робочою частотою або двох мереж з ППРЧ; • опціонально реалізована можливість роботи з виносним пеленгатором, що дає можливість проводити вимірювання та пеленгування ДРВ віддалено від станції; • ведеться контроль бойової роботи та її результатів (автоматичне документування від отримання бойового завдання до завершення його виконання). Програмно-алгоритмічне виключення будь-якого втручання екіпажу станції до інформації контролю. Передача цієї інформації на командний пункт при необхідності. Вимоги до експлуатації СПЗР «МАНДАТ»: • експлуатація станції здійснюється екіпажем у складі 4 чоловік. • конструкція станції дозволяє проведення усіх видів технічного обслуговування особовим складом екіпажу без залучення додаткових сил. • конструкція виробу та його складових при експлуатації забезпечує: - скорочення до мінімуму нетехнологічних і неавтоматизованих операцій; - відповідність умов та заходів обслуговування вимогам безпеки, ергономіки та технічної естетики; - автоматизацію заходів щодо здійснення контролю технічного стану і обслуговування. Система електроживлення та життєзабезпечення: • система життєзабезпечення виконує вимоги з комфортних температурних показників мікроклімату в апаратному відсіку від 18°С до 29°С при температурі навколишнього середовища від -30°С до +50°С. • у станції встановлені опалювач Webasto та кондиціонер Konvekta. • станція має сучасну, надійну та безпечну систему електроживлення, що дозволяє працювати як від промислової мережі 380В, так і автономно завдяки дизель-генераторній станції FG Wilson потужністю 22кВА. • для роботи в темний час доби станція укомплектована надійною світлотехнічною апаратурою з використанням сучасних енергозберігаючих технологій. • на кожному робочому місці станції (місце оператора та місце командира) встановлено джерело безперебійного живлення, що завжди залишить промислові комп’ютери у дії під час виконання бойової задачі. • пристрій РПО забезпечує контроль робочої температури підсилювачів потужності. Пристрій РПО – це ефективна система водяного охолодження із функцією швидкого підігріву, що дозволяє дуже швидко привезти підсилювачі потужності у робочій режим за будь-яких зовнішніх кліматичних умов. Статус: КП «НВК «Іскра» розробляє конструкторську документацію на станцію перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» відповідно до потреб МОУ. Також підприємство веде роботи щодо затвердження тактико-технічного завдання та отримання необхідних сертифікатів для виготовлення першого дослідного зразка.
ІНФОКАРТА: СТАНЦІЯ ПЕРЕШКОД ЗАСОБАМ РАДІОЗВ’ЯЗКУ "МАНДАТ"
Докладніше
ІНФОКАРТА: БРЕМ "ЛЕВ" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: броньована ремонтно-евакуаційна машина «Лев» Розробник та виробник: Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод». Що це: БРЕМ «Лев» - це броньована ремонтно-евакуаційна машина на базі танка Т-72, що спроектована конструкторами ДП «ЛБТЗ» з нуля. Варто зазначити, що при її проектуванні та виготовленні використано комплектуючі українського та західного виробництва. Зокрема, у машині застосоване спеціальне обладнання та деякі вузли і агрегати, що розроблені та виготовляються на підприємстві в рамках реалізації програми імпортозаміщення. Водночас, у машині використано комплектуючі європейського виробництва (наприклад, складові гідравлічної системи), що суттєво посилили працездатність машини, збільшивши вантажопідйомність спецобладнання при використанні у важких та особливих умовах. Слід зазначити, що за своїми тактико-технічними характеристиками та функціональними параметрами українська машина не поступається зарубіжним аналогам, а за співвідношенням «ціна-якість» у машини навряд чи можуть бути реальні конкуренти на ринку. Призначення: БРЕМ «Лев» використовують для посилення технічного супроводу та оперативного обслуговування танкових підрозділів українського війська, що сформовані з танків Т-64 та Т-72 різних модифікацій, та призначена для: - евакуації та буксирування несправних та пошкоджених гусеничних та колісних військових машин, - надання допомоги їх екіпажам у проведенні поточного і середнього ремонту у польових умовах, - виконання підйомно-транспортних робіт за допомогою кранового обладнання під час монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, - виконання робіт зі зварювання та різання металів за допомогою зварювального обладнання, - розчищення шляхів, виконання проходів за допомогою бульдозерного обладнання. Загальні характеристики: ● Має двигун потужністю 840 к.с., що надає можливість 41-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху до 60 км/год. ● Екіпаж машини складається з трьох осіб. ● Здатна працювати у діапазоні робочих температур навколишнього середовища від -40 °С до + 50°С. ● Запас ходу БРЕМ «Лев» - не менше 460 кілометрів по ґрунтовій дорозі. ● Озброєння ремонтно-евакуаційної машини складає кулемет НСВТ (КТ-12,7). Функціональні особливості: - Електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора ремонтно-евакуаційної машини, дозволяє проводити зварювальні роботи та різку металу у польових умовах. - Має кран-стрілу максимальною вантажопідйомністю 12 т для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема, танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. - Обладнана вантажною платформою, яка дозволяє транспортувати запасні частини, необхідні для проведення ремонтних робіт, вагою до 1,5 т. - Машина обладнана лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, яка розвиває тягове зусилля не менше 25 000 кгс (250 кН), а при використанні додаткових поліспастів – до 75 000 кгс (750 кН), що дозволяє евакуйовувати вантажі масою до 100 т. - Машина має високу рухливість, є надійною, простою в експлуатації та незамінною на полі бою. Статус: БРЕМ «Лев» успішно пройшла визначально-відомчі випробування та допущена до експлуатації в Збройних Силах України. Підприємством підготовлено виробничі площі та оснастку для серійного виробництва бронемашин.
ІНФОКАРТА: БРЕМ "ЛЕВ"
Докладніше
ІНФОКАРТА: МОРСЬКІ ГАЗОТУРБІННІ ДВИГУНИ Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaVodі представляє: морські газотурбінні двигуни Виробник: Державне підприємство «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» (м. Миколаїв). Що це: наявність сучасного обладнання та кваліфікованої команди фахівців дозволяє ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» проектувати, виготовляти і поставляє високоякісні морські газотурбінні двигуни родини UGT потужністю від 3 до 32 МВт. Кожен з двигунів має кілька модифікацій, конструкції та параметри яких постійно вдосконалюються. Морські газотурбінні двигуни здатні працювати на різних сортах рідких і газоподібних палив. За технічними характеристиками вони відповідають сучасним закордонним аналогам і можуть з легкістю скласти їм гідну конкуренцію. Призначення: морські газотурбінні двигуни призначені для комплектації пропульсивних установок усіх типів надводних кораблів та комерційних суден - як водотоннажних, так і на підводних крилах та на повітряній подушці. Конструктивні особливості: UGT-двигуни - трьохвальні, мають двоконтурний газогенератор - осьові компресори низького та високого тиску, що обертаються відповідними турбінами, та протиточну трубчасто-кільцьову камеру згоряння. Силова турбіна кінематично не зв’язана з газогенератором. Морські газотурбінні двигуни комплектуються силовими турбінами з різними швидкостями обертання, реверсивного та нереверсивного виконання. Системи двигунів: Система змащування; Паливна система; Система запуску двигуна; Пневматична система.   Для ВМС України вони ще не постачалися, але наразі заплановане використання UGT 15000 на першому українському корветі «Володимир Великий». Лідерні двигуни: На підприємстві свого часу були розроблені, наразі виготовляються та масово постачаються морські газотурбінні двигуни третього покоління UGT 15000 потужністю 17,5-20 МВт та коефіцієнтом корисної дії до 36% та UGT 25000 - двигуни четвертого покоління потужністю 26,7 МВт та коефіцієнтом корисної дії до 36,5%. Вперше двигуни UGT 15000 та UGT 25000 були представлені в 90-ті роки. Світове визнання: створеними на українському підприємстві газотурбінними двигунами оснащено до 25% світового газотурбінного флоту, кораблі та судна якого експлуатуються або стоять на озброєнні ВМС України, Індії, Китаю, Польщі, Болгарії, Греції, Румунії, В’єтнаму, США та ін. Найбільшим замовником українських морських газотурбінних двигунів є Індія. Саме індійський флот був першим клієнтом, який зробив замовлення двигунів у підприємства після оголошення незалежності України. Загалом ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» виготовило понад 2300 морських газотурбінних двигунів, якими оснащено понад 500 бойових кораблів у 20 країнах світу. Основні характеристики: морські газотурбінні двигуни мають високу довговічність, економічність, компактність та малу вагу, що задовольняє жорсткі вимоги військово-морських та комерційних пропульсивних установок. Конструкція двигунів забезпечує високу надійність та ефективність, відсутність меж з працездатності від холостого ходу до режиму максимальної потужності. Двигуни прості в експлуатації та мають високу ремонтоздатність. Всі системи двигунів створені підприємством та пристосовані для застосування з груповою системою автоматичного управління двигуном або установкою. Двигунами UGT 15000 оснащені кораблі проектів ВМС Росії та В’єтнаму. Усього для цих кораблів було поставлено 32 двигуна UGT 15000. Двигунами UGT 25000 оснащені есмінці типів 052В та 052С ВМС Китаю. Усього для цих кораблів було поставлено 8 двигунів UGT 25000. Також, Китай придбав ліцензію на виробництво двигунів UGT 25000, які наразі виготовляються в Китаї під брендом QC 280. Статус: Газотурбінна техніка ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект» має попит на світових ринках завдяки своїй високій якості при помірній ціні у порівнянні з виробниками з інших країн. Підприємством виконується ряд контрактів на поставку великого обсягу морських газотурбінних двигунів, які включають і замовлення на двигуни UGT 15000 та UGT 25000. При цьому на підприємстві відбувається постійне вдосконалення якості експлуатації актуальних газотурбінних двигунів та розробка нових.  
ІНФОКАРТА: МОРСЬКІ ГАЗОТУРБІННІ ДВИГУНИ
Докладніше
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80 ДАХК "Артем" завершила випробування першої партії некерованих авіаційних ракет РС-80, виготовлених для потреб державного замовника – Міністерства оборони України. Вогневі випробування пройшли успішно, підтвердивши відповідність продукції технічним вимогам та високим стандартам якості. Вироби готові до дострокової передачі замовнику. В компанії очікують збільшення державного замовлення на даний перспективний вид боєприпасів.  PC-80 – некерований реактивний снаряд повітряного базування з кумулятивно-осколковою бойовою частиною. Призначений для ураження броньованих цілей, танків, бронетранспортерів, САУ, а також неброньованих наземних цілей, ракет, пускових установок, радіолокаційних станцій, літаків на стоянках, живої сили противника, фортифікаційних споруд та інших цілей. Ракети РС-80 можуть застосовуватися не тільки для комплектації авіації, а також у складі озброєння перспективних наземних платформ, і навіть на десантно-штурмових катерах.
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО)
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО) За підсумками дводенних випробувань, мобільний оглядовий 3D радіолокатор 90К6Е виробництва КП «НВК «Іскра» повністю підтвердив свої заявлені тактико-технічні характеристики з виявлення безпілотних літальний апаратів на різних висотах та максимальній дальності.       «Після проведення заводських випробувань, ми успішно завершили цей останній етап випробувань радару 90К6Е щодо здатності визначення малорозмірних цілей з малою ефективною поверхнею розсіювання. Позитивні результати цих випробувань відкривають перед нами беззаперечні перспективи для реалізації 90К6Е на експорт. Ми вже маємо потенційного замовника з  однієї з країн Близького Сходу, для якого здатність визначення безпілотних літальних об’єктів є однією із основних вимог. Станція також розглядається в інтересах Міноборони України, однак потребує певних змін під потреби наших військових», - повідомив директор Науково-виробничого комплексу «Іскра» Юрій Пащенко.   Радар 90К6Е  було презентовано восени 2019 року на виставці «Зброя та безпека». Цей принципово новий 3D радіолокатор кругового огляду з транзисторним передавачем призначений для виявлення цілей, що летять на низьких, середніх і великих висотах. Він розроблений для використання у зенітних ракетних військах як засіб видачі цілевказівок та як інформаційна ланка У підрозділах військово-повітряних сил та протиповітряної оборони.    Об’єктом визначення під час випробувань радару виступив безпілотний авіаційний комплекс Raybird 3, польотами якого керували спеціалісти компанії  Skyeton. Raybird 3 - це безпілотний авіаційний комплекс серійного виробництва класу «малий тактичний», який використовується для різних довготривалих місій, ISTAR рішень та пошуково-рятувальних операцій; має максимальну висоту польоту 3000 м та може розвинути швидкість до 160 км/год. «Ми вдячні авіаційній виробничій компанії Skyeton за надану можливість та фахівцям Спеціалізованої зовнішньоторговельної фірми «ПРОГРЕС» за допомогу у організації та проведенні випробувань», - додав Юрій Пащенко.    «Науково-виробничий комплекс «Іскра» є не лише лідером розробки радіолокаційних систем, а й займається радіоелектронною та контрбатарейною боротьбою, що є надзвичайно актуальним для України. Продукція «Іскри» визнана не лише в нашій країні, але й стоїть на озброєнні у десятках інших країн. Це дійсно підприємство світового рівня, яке не стоять на місці та використовує сучасні технології. Радар 90К6Е  є прикладом такої високотехнологічної сучасної системи, яка забезпечує моніторинг повітряного простору і здатна з дуже малою погрішністю визначити координати літальних об’єктів. Ми вважаємо цю продукцію «Іскри» дуже перспективною», - зазначив заступник генерального директора Укроборонпрому з виробництва Ігор Фоменко.   Також, за словами Пащенка, у випробуваннях взяли участь високомобільна РЛС метрового діапазону радіохвиль МР-1 та контрбатарейний радіолокаційний комплекс 1Л220УК. Випробування цих радарів проводились за погодженою програмою та також дали повне підтвердження заявлених характеристик з визначення БПЛА.   Казенне підприємство «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) - лідер з розробки та виробництва наземної радіолокаційної техніки оборонного комплексу України. КП «НВК «Іскра» об’єднує конструкторське бюро та електромашинобудівний завод, на яких створюються та серійно випускається радіолокатори світового рівня. 
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео)
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео) Компанія "Спецтехноекспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром", презентувала нову програму модернізації танків Т-72, які досі стоять на озброєнні багатьох країн світу. Презентація відбулася в ході міжнародної оборонної виставки DefExpo-2020, що цими днями проходить у м. Лакхнау, Індія. Реалізація такої програми надасть нове життя танкам Т-72 ще на десятки років вперед. Вона передбачає значне покращення ходових характеристик танку, збільшення вогняної потужності та посилення захисту, покращення електроніки, систем навігації та ергономіки. Підвищення рівня мобільності танку досягається завдяки заміні двигуна на унікальний шестициліндровий двигун 6TD-2 потужністю 1200 к.с. та реверсної трансмісії, що перевірені експлуатацією в умовах спекотного клімату та гірської місцевості, мають збільшений ресурс експлуатації. Передбачається також встановлення допоміжної силової установки потужністю до 10 кВт, комплексної цифрової системи керування. Для збільшення вогневої міці передбачається заміна гармати танку, комплектація керованими снарядами «Комбат», забезпечення дистанційного керування командирським люком, встановлення нової оптики, систем стабілізації та керування стрільбою. Посилення захисту досягається завдяки комплексам динамічного («Ніж», «Дуплет») та активного («Заслон») захисту, системи оптико-електронної протидії та ін. Окрім всього іншого, танк оснащується сучасною системою кондиціонування. Загалом, пропонується замінити та осучаснити більше 40 частин та агрегатів танку. Демонстрація нової програми модернізації вже привернула увагу іноземних партнерів на виставці DefExpo-2020. Нагадаємо, нещодавно Збройні сили України отримали партію модернізованих танків Т-72 версії АМТ, що розроблена та реалізована на Київському бронетанковому заводі. Українська делегація ДК "Укроборонпром" на DefExpo-2020 представлена підприємствами ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт", ДП "Антонов", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Красилівський агрегатний завод", ДП "НВКГ "Зоря-Машпроект", ДП "Ізюмський приладобудівний завод", ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП", ДАХК "Артем". Довідково: Міжнародна оборонна виставка DefExpo проводиться в Індії з 2000-го року кожні два роки за підтримки Міністерства оборони Індії, вона є однією із найбільших оборонних виставок у Південній та Південно-Східній Азії. На виставці свої проєкти представляють провідні світові компанії зі сфери оборонної промисловості, зокрема, оборонні гіганти зі США, Франції, Ізраїлю.
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ!
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ! 
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року ДП "Львівський бронетанковий завод", що входить до складу ДК "Укроборонпром", налагодило серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року, які обладнанні тепловізорами, цифровими радіостанціями, засобами супутникової навігації та новим динамічним захистом. Завдяки цьому вдалось значно розширити бойові можливості Т-64, який є основною бойовою машиною бронетанкових підрозділів українського війська та відмінно показав себе у протистояннях з агресором на Сході України. До того ж, саме цей танк у 2017 році проявив себе у танкових змаганнях НАТО The Strong Europe Tank Challenge та був продемонстрований під час минулорічного параду з нагоди Дня Незалежності України. Під час модернізації у бойову машину встановлюється новий прицільний комплекс навідника з тепловізором, який забезпечує виявлення, розпізнавання та знищення противника вогнем 125-мм гармати у будь-який час доби та за будь-яких погодних умов. Водночас інші члени екіпажу отримають нові прилади нічного бачення з електронно-оптичним перетворювачем третього покоління. Ці прилади мають високу стійкість до світлових завад, вони не чутливі до засвічення навіть під час використання противником спеціальних завад у інфрачервоному діапазоні. Окрім того, вони встановлюються на штатні кріплення та підключаються до електричної мережі танку без її зміни, що дозволяє значно зменшити час та витрати для інтеграції приладів у системи бойової машини.  Також Т-64 зразка 2017 року отримав новий динамічний захист, який значно посилює рівень захищеності бойової машини і ефективно протидіє всім сучасним протитанковим засобам ураження: кумулятивним та бронебійним, а також ударно-кумулятивним боєприпасам типу "ударне ядро". Ще однією особливістю Т-64 зразка 2017 року є система супутникової навігації від Держпідприємства "Орізон-Навігація", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Цей навігаційний комплекс працює у автоматизованій цифровій системі, що дозволяє у режимі "онлайн" обмінюватись надійно зашифрованими даними. Данні про місцезнаходження кожної машини можуть надходити до командувачів всіх рівнів, від командиру взводу до керівництва всією бойовою операцією. Танки також оснащуються новими цифровими радіостанціями "Либідь К-2РБ", які забезпечують надійний захищений від перешкод та перехоплення зв‘язок на дистанції до 70 кілометрів. Зазначимо, що раніше модернізацію танків Т-64 до цього рівня проводив лише "Харківський бронетанковий завод" "Укроборонпрому", який вже направив до українського війська понад півтори сотні Т-64 зразка 2017 року. А завдяки потужностям "Львівського бронетанкового заводу" процес переозброєння українського війська модернізованими машинами проходитиме значно швидше. Потужності цих двох танкових підприємств дозволяють, за наявності стабільного замовлення та фінансування з боку замовника, провести модернізацію всіх Т-64 у найближчій перспективі.