За останні три роки 45 експериментальний механічний завод відновив і передав до війська понад 100 мобільних ремонтних майстерень
За останні три роки 45 експериментальний механічний завод відновив і передав до війська понад 100 мобільних ремонтних майстерень Наразі Державне підприємство «45 експериментальний механічний завод», яке входить до складу Укроборонпрому, самостійно виготовляє 70% спецінструменту для танкоремонтних майстерень ТРМ-80Д, майстерень технічного обслуговування МТО-80Д і рухомих ремонтно-зарядних станцій ПРЗС-70Д. Левова частка цього реманенту, наприклад спецключі, в Україні ніколи не вироблялася, а оновлювали комплекти завдяки старим запасам із військ або залишкам з машин, які вже не можна експлуатувати. Щоб уникнути потенційного дефіциту та скоротити витрати на закупівлі, працівники підприємства освоїли самостійне виготовлення цієї номенклатури. Наразі завод замінює своїми виробами 70% загальної кількості спецінструменту. Саме ним було укомплектовано ТРМ-80Д, МТО-80Д і ПРЗС–70Д, які фахівці підприємства капітально відремонтували та передали Міністерству оборони України у першому кварталі поточного року. Крім того, замінено двигуни цих машин, що дає змогу підвищити їхню загальну надійність і зменшити витрати пального. Варто додати, що у січні–березні 45 експериментальний механічний завод відремонтував та передав до Міноборони армійські паливозаправники АЦ-10-260. Майстерні, ПРЗС та паливозаправники у першому кварталі підприємство відновило якісно та у встановлений термін. У поточному році завод планує розпочати ремоторизацію окремих видів військової техніки: заміну застарілих двигунів радянського зразка на сучасні німецькі агрегати. [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="12377,12376"]
UOP BRINGS TO END TRANSFERRING ENTERPRISES TO UKRAINE’S FUND OF STATE PROPERTY
UOP BRINGS TO END TRANSFERRING ENTERPRISES TO UKRAINE’S FUND OF STATE PROPERTY Carrying out the decision by Ukraine's Government, state concern Ukroboronprom transferred 15 state-owned enterprises and corporate rights of another 2  joint-stock companies, which have lost their importance for country's defense capabilities, to the State Property Fund. The transfer of another two enterprises is underway. As defined by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1229 of December 9, 2020, one enterprise was transferred to Ukraine's State Property Fund, another one - to the sphere of management of Ukraine's Defense Ministry. According to the resolution of the Cabinet of Ministers, 17 state-owned enterprises were removed from Ukroboronprom and the corporate rights of another two joint-stock companies were transferred. Thus, today Ukroboronprom includes 118 enterprises, 21 of which are located in the temporarily occupied territory. The State Enterprise "Kharkiv Transport Equipment Plant" is in the process of being transferred to the State Property Fund; the State Enterprise "Ukrainian Aviation Transport Company" — to the Ministry of Defense. At present, the relevant packages of documents necessary for the preparation of acceptance-transfer acts have been sent to both agencies. The enterprises of Ukroboronprom, included to the list for alienation, have de facto lost any connection with the defense complex long ago and either did not carry out financial and economic activities, or were unprofitable and had unsatisfactory economic indicators. List of enterprises transferred to Ukraine's State Property Fund: State Enterprise "Vinnytsia Aviation Plant "VIAZ" State Enterprise "Zaporizhzhya Automobile Repair Plant" State Enterprise "Nizhyn Repair Plant of Engineering Weapons" State Enterprise "Central Research Institute of Navigation and Management" State Enterprise "Ivano-Frankivsk Boiler and Welding Plant" State Enterprise "171 Chernihiv Repair Plant" State Enterprise "Ukroboronresursi" State Enterprise "Ukrainian Radio Engineering Institute" Ukroboronleasing State Enterprise "Rivne Automobile Repair Plant" State Enterprise "Special design bureau" Lightning " State Enterprise "Buran Research Institute" State Enterprise "Central Design Bureau" Emerald " State Enterprise "Transcarpathian Helicopter Production Association" State Enterprise "Lviv Research Radio Engineering Institute" OJSC "Quantum Plant" PJSC "Kherson plant" Sudmash" The total value of the assets of these enterprises as of July 1, 2020 amounted to over 280.6 mln UAH (over 10 mln USD). At the same time, in the first half of 2020 alone, they suffered losses of almost 15 mln UAH (over 540 000 USD), and the amount of total wage arrears is over UAH 7.6 million. The decision of the Concern's Supervisory Board to withdraw the above-mentioned enterprises from Ukroboronprom was preceded by the resolution of the Government, which ensures the efficient use of the property of enterprises that have lost their importance for the country's defense capabilities, as well as to focus on reforming those that should form the form up the basis of the structure for the  future branch associations of the transformed Concern.
Антикризовий план щодо Харківського державного авіаційного виробничого підприємства розгляне Рада директорів Укроборонпрому
Антикризовий план щодо Харківського державного авіаційного виробничого підприємства розгляне Рада директорів Укроборонпрому У п'ятницю, 16 квітня, Рада директорів Укроборонпрому розгляне антикризовий план щодо Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП), яке вже понад 10 років перебуває у скрутному становищі. План антикризових заходів, який презентуватиме генеральний директор ХДАВПу Сергій Задорожний, міститиме пропозиції зі збереження підприємства, завантаження його виробничих потужностей замовленнями, участі у державному оборонному замовленні, залучення інвестицій та виплати заборгованості із заробітної плати перед працівниками. Антикризовий план буде презентовано і трудовому колективу підприємства одразу після його затвердження Радою директорів Укроборонпрому. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство – за рішенням Уряду – увійшло до складу Укроборонпрому вже у стані банкрутства (2015 рік). Борги на підприємстві почали накопичуватись ще на початку 2000-их. На сьогодні загальна сума боргу по зарплаті складає 253 млн грн. До повноважень Ради директорів Концерну входить, зокрема, забезпечення розроблення річних фінансових та інвестиційних планів, а також інвестиційних планів на середньострокову перспективу (три – п’ять років) підприємств – учасників Концерну.
До кінця травня заборгованість із заробітної плати на Заводі ім. Малишева буде повністю погашено
До кінця травня заборгованість із заробітної плати на Заводі ім. Малишева буде повністю погашено Державне підприємство "Завод імені  В.О. Малишева" (ЗіМ), яке входить до складу Укроборонпрому, погасить заборгованість із виплати заробітної плати перед працівниками до кінця травня 2021 року. Черговим підтвердженням цього стало спільне рішення адміністрації ЗіМ та Первинної профспілкової організації (ППО) підприємства, ухвалене сьогодні, 15 квітня. Наразі ЗіМ має заборгованість із заробітної плати перед своїми працівниками за другу частину лютого та березень 2021 року. Борг за першу половину лютого вже погашено. Згідно з документом, який підписали гендиректор підприємства Василь Крилас та голова ППО Георгій Калабін сьогодні, заробітна плата за другу половину лютого буде виплачена в повному обсязі до кінця квітня 2021 року, а за березень – до кінця травня поточного року. З червня керівництво ЗіМу зобов’язалося здійснювати виплати згідно з чинним законодавством, а отже, без затримок та за стабільним графіком. Погашення заборгованості із заробітної плати є частиною низки антикризових заходів, ініційованих керівництвом Укроборонпрому. План заходів був презентований під час зустрічі з трудовим колективом заводу та на пресбрифінгу, які відбулися на підприємстві напередодні, 14 квітня. 
Наша продукція
Інфокарта: міномет М120-15 “Молот” Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: 120 мм міномет М120-15 “Молот” Розробник: АТ "Завод Маяк" (м. Київ) Що це: М120-15 “Молот” – міномет калібру 120 мм українського виробництва, розроблений на основі радянського міномета 2Б11. Призначення та особливості: призначений для знищення (придушення) навісним вогнем живої сили та вогневих засобів противника і руйнування його польових оборонних споруд. Заряджання проводиться з дульного зрізу. На дульній частині встановлений запобіжник від подвійного заряджання. Характеристики: Калібр – 120+0,1 мм Максимальна дальність стрільби – 7100 м Мінімальна дальність стрільби – 480 м Кучність при стрільбі на дальності 7100 м – Вд=32, Вб=15 м Максимальна скорострільність без виправлення наведення – 15 постріл/хв. Кути підвищення – від 45° до 80° Кути горизонтального обстрілу без перестановки двуноги – ± 5° не менше Кути горизонтального обстрілу з перестановкою двуноги – ± 27°не менше Час переведення міномета з похідного (бойового) в бойове (похідне) положення – 3 хв., не більше Маса міномета в бойовому положенні – 230 кг, не більше Збій прицілу за 10 пострілів. не повинен перевищувати – 0-02 т.д. Режим стрільби протягом однієї години на заряді ДЗ – 60 пострілів Відхилення лінії прицілювання – 0-03 т.д. Маса колісного ходу – 105 кг, не більше Бойовий розрахунок – 5 чол. Умови експлуатації: Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок і задовольняти вимоги ТУ, в умовах підвищеної відносної вологості повітря до 98% при температурі +40 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при зниженій робочій температурі оточуючого середовища -50 °С, і після дії граничної зниженої температури -60 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок за підвищеної робочої температури оточуючого середовища +50 °С та після дії граничної підвищеної температури +70 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при різкій зміні температури від -50 °С до +50 °С. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при запиленості повітря до 5 г/м3. Міномет повинен забезпечувати функціонування без затримок при впливі дощу, снігу, та при швидкості вітру до 20 м/с. Живучість міномета при стрільбі звичайними зарядами не менш ніж 5000 пострілів, у тому числі 1500 пострілів далекобійними зарядами. Статус: наказом Генерального штабу Збройних Сил України від 17.11.2015 № 446, міномет був допущений до експлуатації в Збройних Силах України на особливий період. Наразі проводиться процедура прийняття на озброєння оновленої версії міномета.
Інфокарта: міномет М120-15 “Молот”
Докладніше
Інфокарта: станція перешкод засобам радіозв’язку "Мандат" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: cтанція перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» Розробник: КП «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) Що це: СПЗР «МАНДАТ» – мобільна станція постановки перешкод засобам радіозв’язку. В процесі роботи станція здатна забезпечувати вирішення багатьох функціональних завдань. Станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод, проводить пошук, пеленгування (опціонально), прослуховування, аналіз і запис характеристик виявлених засобів радіозв'язку. Призначення: • виявлення, пеленгування (опціонально) та постановка радіоперешкод (ПРП), РЕЗ радіозв’язку тактичної ланки управління; базових та мобільних станцій транкінгового зв’язку в діапазоні частот 30-6000 МГц; базових та мобільних станцій (абонентських терміналів) систем стільникового зв’язку всіх наявних стандартів, а також ПРП багатоканальним системам передачі інформації, що використовують сучасні види модуляції; сигнали з імпульсно-кодовою модуляцією; сигнали багатоканальних систем передачі інформації з частотним FDMA, часовим TDMA, кодовим CDMA розподіленням каналів, а також ортогональним частотним розподіленням каналів OFDM. • виявлення засобів зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод засобам зв’язку з ППРЧ зі швидкістю до 1000 стрибків в секунду; • формування перешкод заданої структури. Завдання СПЗР «МАНДАТ»: • панорамний та частотно-часовий (типу “водоспад”) огляд в робочому діапазоні частот; • виявлення і пеленгування (опціонально) джерел радіовипромінювання сучасних систем радіозв'язку тактичної ланки управління, в тому числі з ППРЧ; • відображення місця розташування станції і пеленгових напрямків (опціонально) виявлених джерел радіовипромінювання на електронній карті місцевості; • вимірювання і статична обробка частотно-часових параметрів прийнятих радіосигналів; • визначення видів і параметрів модуляції джерел радіовипромінювання (ДРВ); • занесення до пам’яті ЕОМ усіх виміряних параметрів ДРВ, збереження їх результатів роботи протягом необмеженого часу; • визначення типу виявлених засобів радіозв'язку і передачі даних; • цифрову реєстрацію і запис радіосигналів в базу даних у форматі I/Q; • слуховий і візуальний контроль радіосигналів; • накопичення та обробка даних прийнятих радіосигналів; • формування часових графіків роботи за конкретними засобами зв'язку та передачі даних; • документування накопиченої в процесі роботи інформації (звіт); • постановка перешкоди наземним радіостанціям ультракороткохвильового радіозв’язку у тактичній та оперативній ланці управління противника; • постановка перешкод, що відповідають виду модуляції виявлених ДРВ; • випромінювання прицільних за частотою і часом, а також загороджувальних перешкод; • моніторинг за пріоритетними і позачерговими засобами радіозв'язку і передачі даних; • передачу на вищій пункт управління інформації, накопиченої в процесі інформації; • робота в складі комплексу. Принцип роботи СПЗР «МАНДАТ»: • станція забезпечує створення прицільних за частотою та часом радіоперешкод відповідно до завдання, та контроль ефективності постановки перешкод ліній зв'язку; • станція проводить пошук, прослуховування активних радіоліній, запис на електронний носій, аналіз видів і параметрів сучасних видів модуляцій; • при необхідності постановки перешкод, оператор призначає на контроль-постановку перешкод радіолінії, за якими будуть створені радіоперешкоди; • станція може здійснювати прицільну і квазіодночасну постановку перешкод до вісімнадцяти ліній зв'язку з фіксованою робочою частотою або двох мереж з ППРЧ; • опціонально реалізована можливість роботи з виносним пеленгатором, що дає можливість проводити вимірювання та пеленгування ДРВ віддалено від станції; • ведеться контроль бойової роботи та її результатів (автоматичне документування від отримання бойового завдання до завершення його виконання). Програмно-алгоритмічне виключення будь-якого втручання екіпажу станції до інформації контролю. Передача цієї інформації на командний пункт при необхідності. Вимоги до експлуатації СПЗР «МАНДАТ»: • експлуатація станції здійснюється екіпажем у складі 4 чоловік. • конструкція станції дозволяє проведення усіх видів технічного обслуговування особовим складом екіпажу без залучення додаткових сил. • конструкція виробу та його складових при експлуатації забезпечує: - скорочення до мінімуму нетехнологічних і неавтоматизованих операцій; - відповідність умов та заходів обслуговування вимогам безпеки, ергономіки та технічної естетики; - автоматизацію заходів щодо здійснення контролю технічного стану і обслуговування. Система електроживлення та життєзабезпечення: • система життєзабезпечення виконує вимоги з комфортних температурних показників мікроклімату в апаратному відсіку від 18°С до 29°С при температурі навколишнього середовища від -30°С до +50°С. • у станції встановлені опалювач Webasto та кондиціонер Konvekta. • станція має сучасну, надійну та безпечну систему електроживлення, що дозволяє працювати як від промислової мережі 380В, так і автономно завдяки дизель-генераторній станції FG Wilson потужністю 22кВА. • для роботи в темний час доби станція укомплектована надійною світлотехнічною апаратурою з використанням сучасних енергозберігаючих технологій. • на кожному робочому місці станції (місце оператора та місце командира) встановлено джерело безперебійного живлення, що завжди залишить промислові комп’ютери у дії під час виконання бойової задачі. • пристрій РПО забезпечує контроль робочої температури підсилювачів потужності. Пристрій РПО – це ефективна система водяного охолодження із функцією швидкого підігріву, що дозволяє дуже швидко привезти підсилювачі потужності у робочій режим за будь-яких зовнішніх кліматичних умов. Статус: КП «НВК «Іскра» розробляє конструкторську документацію на станцію перешкод засобам радіозв’язку «МАНДАТ» відповідно до потреб МОУ. Також підприємство веде роботи щодо затвердження тактико-технічного завдання та отримання необхідних сертифікатів для виготовлення першого дослідного зразка.
Інфокарта: станція перешкод засобам радіозв’язку "Мандат"
Докладніше
Інфокарта: БРЕМ "Лев" Як стратегічний виробник озброєння та військової техніки для сил оборони та безпеки України, Укроборонпром прагне аби в арсеналі українського війська було більше сучасного, якісного, високотехнологічного та надійного озброєння, здатного захистити нашу державу та зберегти життя наших військових. Інфокарта – це у зручний спосіб структурована інформація про перспективні продукти підприємств-учасників Укроборонпрому, які здатні захистити Україну на землі, на воді та в небі.     #UOPnaZemli представляє: броньована ремонтно-евакуаційна машина «Лев» Розробник та виробник: Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод». Що це: БРЕМ «Лев» - це броньована ремонтно-евакуаційна машина на базі танка Т-72, що спроектована конструкторами ДП «ЛБТЗ» з нуля. Варто зазначити, що при її проектуванні та виготовленні використано комплектуючі українського та західного виробництва. Зокрема, у машині застосоване спеціальне обладнання та деякі вузли і агрегати, що розроблені та виготовляються на підприємстві в рамках реалізації програми імпортозаміщення. Водночас, у машині використано комплектуючі європейського виробництва (наприклад, складові гідравлічної системи), що суттєво посилили працездатність машини, збільшивши вантажопідйомність спецобладнання при використанні у важких та особливих умовах. Слід зазначити, що за своїми тактико-технічними характеристиками та функціональними параметрами українська машина не поступається зарубіжним аналогам, а за співвідношенням «ціна-якість» у машини навряд чи можуть бути реальні конкуренти на ринку. Призначення: БРЕМ «Лев» використовують для посилення технічного супроводу та оперативного обслуговування танкових підрозділів українського війська, що сформовані з танків Т-64 та Т-72 різних модифікацій, та призначена для: - евакуації та буксирування несправних та пошкоджених гусеничних та колісних військових машин, - надання допомоги їх екіпажам у проведенні поточного і середнього ремонту у польових умовах, - виконання підйомно-транспортних робіт за допомогою кранового обладнання під час монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, - виконання робіт зі зварювання та різання металів за допомогою зварювального обладнання, - розчищення шляхів, виконання проходів за допомогою бульдозерного обладнання. Загальні характеристики: ● Має двигун потужністю 840 к.с., що надає можливість 41-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху до 60 км/год. ● Екіпаж машини складається з трьох осіб. ● Здатна працювати у діапазоні робочих температур навколишнього середовища від -40 °С до + 50°С. ● Запас ходу БРЕМ «Лев» - не менше 460 кілометрів по ґрунтовій дорозі. ● Озброєння ремонтно-евакуаційної машини складає кулемет НСВТ (КТ-12,7). Функціональні особливості: - Електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора ремонтно-евакуаційної машини, дозволяє проводити зварювальні роботи та різку металу у польових умовах. - Має кран-стрілу максимальною вантажопідйомністю 12 т для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема, танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. - Обладнана вантажною платформою, яка дозволяє транспортувати запасні частини, необхідні для проведення ремонтних робіт, вагою до 1,5 т. - Машина обладнана лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, яка розвиває тягове зусилля не менше 25 000 кгс (250 кН), а при використанні додаткових поліспастів – до 75 000 кгс (750 кН), що дозволяє евакуйовувати вантажі масою до 100 т. - Машина має високу рухливість, є надійною, простою в експлуатації та незамінною на полі бою. Статус: БРЕМ «Лев» успішно пройшла визначально-відомчі випробування та допущена до експлуатації в Збройних Силах України. Підприємством підготовлено виробничі площі та оснастку для серійного виробництва бронемашин.
Інфокарта: БРЕМ "Лев"
Докладніше
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80
ДАХК "Артем" успішно завершила випробування ракет РС-80 ДАХК "Артем" завершила випробування першої партії некерованих авіаційних ракет РС-80, виготовлених для потреб державного замовника – Міністерства оборони України. Вогневі випробування пройшли успішно, підтвердивши відповідність продукції технічним вимогам та високим стандартам якості. Вироби готові до дострокової передачі замовнику. В компанії очікують збільшення державного замовлення на даний перспективний вид боєприпасів.  PC-80 – некерований реактивний снаряд повітряного базування з кумулятивно-осколковою бойовою частиною. Призначений для ураження броньованих цілей, танків, бронетранспортерів, САУ, а також неброньованих наземних цілей, ракет, пускових установок, радіолокаційних станцій, літаків на стоянках, живої сили противника, фортифікаційних споруд та інших цілей. Ракети РС-80 можуть застосовуватися не тільки для комплектації авіації, а також у складі озброєння перспективних наземних платформ, і навіть на десантно-штурмових катерах.
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО)
УСПІШНО ЗАВЕРШИЛИСЯ ВИПРОБУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ВАРІАНТУ РАДАРУ 90К6Е (ВІДЕО) За підсумками дводенних випробувань, мобільний оглядовий 3D радіолокатор 90К6Е виробництва КП «НВК «Іскра» повністю підтвердив свої заявлені тактико-технічні характеристики з виявлення безпілотних літальний апаратів на різних висотах та максимальній дальності.       «Після проведення заводських випробувань, ми успішно завершили цей останній етап випробувань радару 90К6Е щодо здатності визначення малорозмірних цілей з малою ефективною поверхнею розсіювання. Позитивні результати цих випробувань відкривають перед нами беззаперечні перспективи для реалізації 90К6Е на експорт. Ми вже маємо потенційного замовника з  однієї з країн Близького Сходу, для якого здатність визначення безпілотних літальних об’єктів є однією із основних вимог. Станція також розглядається в інтересах Міноборони України, однак потребує певних змін під потреби наших військових», - повідомив директор Науково-виробничого комплексу «Іскра» Юрій Пащенко.   Радар 90К6Е  було презентовано восени 2019 року на виставці «Зброя та безпека». Цей принципово новий 3D радіолокатор кругового огляду з транзисторним передавачем призначений для виявлення цілей, що летять на низьких, середніх і великих висотах. Він розроблений для використання у зенітних ракетних військах як засіб видачі цілевказівок та як інформаційна ланка У підрозділах військово-повітряних сил та протиповітряної оборони.    Об’єктом визначення під час випробувань радару виступив безпілотний авіаційний комплекс Raybird 3, польотами якого керували спеціалісти компанії  Skyeton. Raybird 3 - це безпілотний авіаційний комплекс серійного виробництва класу «малий тактичний», який використовується для різних довготривалих місій, ISTAR рішень та пошуково-рятувальних операцій; має максимальну висоту польоту 3000 м та може розвинути швидкість до 160 км/год. «Ми вдячні авіаційній виробничій компанії Skyeton за надану можливість та фахівцям Спеціалізованої зовнішньоторговельної фірми «ПРОГРЕС» за допомогу у організації та проведенні випробувань», - додав Юрій Пащенко.    «Науково-виробничий комплекс «Іскра» є не лише лідером розробки радіолокаційних систем, а й займається радіоелектронною та контрбатарейною боротьбою, що є надзвичайно актуальним для України. Продукція «Іскри» визнана не лише в нашій країні, але й стоїть на озброєнні у десятках інших країн. Це дійсно підприємство світового рівня, яке не стоять на місці та використовує сучасні технології. Радар 90К6Е  є прикладом такої високотехнологічної сучасної системи, яка забезпечує моніторинг повітряного простору і здатна з дуже малою погрішністю визначити координати літальних об’єктів. Ми вважаємо цю продукцію «Іскри» дуже перспективною», - зазначив заступник генерального директора Укроборонпрому з виробництва Ігор Фоменко.   Також, за словами Пащенка, у випробуваннях взяли участь високомобільна РЛС метрового діапазону радіохвиль МР-1 та контрбатарейний радіолокаційний комплекс 1Л220УК. Випробування цих радарів проводились за погодженою програмою та також дали повне підтвердження заявлених характеристик з визначення БПЛА.   Казенне підприємство «Науково-виробничий комплекс «Іскра» (м. Запоріжжя) - лідер з розробки та виробництва наземної радіолокаційної техніки оборонного комплексу України. КП «НВК «Іскра» об’єднує конструкторське бюро та електромашинобудівний завод, на яких створюються та серійно випускається радіолокатори світового рівня. 
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео)
DefExpo-2020: Спецтехноекспорт презентував в Індії нову програму модернізації танків Т-72 (відео) Компанія "Спецтехноекспорт", що входить до складу ДК "Укроборонпром", презентувала нову програму модернізації танків Т-72, які досі стоять на озброєнні багатьох країн світу. Презентація відбулася в ході міжнародної оборонної виставки DefExpo-2020, що цими днями проходить у м. Лакхнау, Індія. Реалізація такої програми надасть нове життя танкам Т-72 ще на десятки років вперед. Вона передбачає значне покращення ходових характеристик танку, збільшення вогняної потужності та посилення захисту, покращення електроніки, систем навігації та ергономіки. Підвищення рівня мобільності танку досягається завдяки заміні двигуна на унікальний шестициліндровий двигун 6TD-2 потужністю 1200 к.с. та реверсної трансмісії, що перевірені експлуатацією в умовах спекотного клімату та гірської місцевості, мають збільшений ресурс експлуатації. Передбачається також встановлення допоміжної силової установки потужністю до 10 кВт, комплексної цифрової системи керування. Для збільшення вогневої міці передбачається заміна гармати танку, комплектація керованими снарядами «Комбат», забезпечення дистанційного керування командирським люком, встановлення нової оптики, систем стабілізації та керування стрільбою. Посилення захисту досягається завдяки комплексам динамічного («Ніж», «Дуплет») та активного («Заслон») захисту, системи оптико-електронної протидії та ін. Окрім всього іншого, танк оснащується сучасною системою кондиціонування. Загалом, пропонується замінити та осучаснити більше 40 частин та агрегатів танку. Демонстрація нової програми модернізації вже привернула увагу іноземних партнерів на виставці DefExpo-2020. Нагадаємо, нещодавно Збройні сили України отримали партію модернізованих танків Т-72 версії АМТ, що розроблена та реалізована на Київському бронетанковому заводі. Українська делегація ДК "Укроборонпром" на DefExpo-2020 представлена підприємствами ДП ДГЗП "Спецтехноекспорт", ДП "Антонов", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Красилівський агрегатний завод", ДП "НВКГ "Зоря-Машпроект", ДП "Ізюмський приладобудівний завод", ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП", ДАХК "Артем". Довідково: Міжнародна оборонна виставка DefExpo проводиться в Індії з 2000-го року кожні два роки за підтримки Міністерства оборони Індії, вона є однією із найбільших оборонних виставок у Південній та Південно-Східній Азії. На виставці свої проєкти представляють провідні світові компанії зі сфери оборонної промисловості, зокрема, оборонні гіганти зі США, Франції, Ізраїлю.
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ!
Мобільні міномети БАРС-8ММК: вперше передано ЗСУ! 
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року
"Львівський бронетанковий завод" налагодив серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року ДП "Львівський бронетанковий завод", що входить до складу ДК "Укроборонпром", налагодило серійну модернізацію танків Т-64 зразка 2017 року, які обладнанні тепловізорами, цифровими радіостанціями, засобами супутникової навігації та новим динамічним захистом. Завдяки цьому вдалось значно розширити бойові можливості Т-64, який є основною бойовою машиною бронетанкових підрозділів українського війська та відмінно показав себе у протистояннях з агресором на Сході України. До того ж, саме цей танк у 2017 році проявив себе у танкових змаганнях НАТО The Strong Europe Tank Challenge та був продемонстрований під час минулорічного параду з нагоди Дня Незалежності України. Під час модернізації у бойову машину встановлюється новий прицільний комплекс навідника з тепловізором, який забезпечує виявлення, розпізнавання та знищення противника вогнем 125-мм гармати у будь-який час доби та за будь-яких погодних умов. Водночас інші члени екіпажу отримають нові прилади нічного бачення з електронно-оптичним перетворювачем третього покоління. Ці прилади мають високу стійкість до світлових завад, вони не чутливі до засвічення навіть під час використання противником спеціальних завад у інфрачервоному діапазоні. Окрім того, вони встановлюються на штатні кріплення та підключаються до електричної мережі танку без її зміни, що дозволяє значно зменшити час та витрати для інтеграції приладів у системи бойової машини.  Також Т-64 зразка 2017 року отримав новий динамічний захист, який значно посилює рівень захищеності бойової машини і ефективно протидіє всім сучасним протитанковим засобам ураження: кумулятивним та бронебійним, а також ударно-кумулятивним боєприпасам типу "ударне ядро". Ще однією особливістю Т-64 зразка 2017 року є система супутникової навігації від Держпідприємства "Орізон-Навігація", що входить до складу ДК "Укроборонпром". Цей навігаційний комплекс працює у автоматизованій цифровій системі, що дозволяє у режимі "онлайн" обмінюватись надійно зашифрованими даними. Данні про місцезнаходження кожної машини можуть надходити до командувачів всіх рівнів, від командиру взводу до керівництва всією бойовою операцією. Танки також оснащуються новими цифровими радіостанціями "Либідь К-2РБ", які забезпечують надійний захищений від перешкод та перехоплення зв‘язок на дистанції до 70 кілометрів. Зазначимо, що раніше модернізацію танків Т-64 до цього рівня проводив лише "Харківський бронетанковий завод" "Укроборонпрому", який вже направив до українського війська понад півтори сотні Т-64 зразка 2017 року. А завдяки потужностям "Львівського бронетанкового заводу" процес переозброєння українського війська модернізованими машинами проходитиме значно швидше. Потужності цих двох танкових підприємств дозволяють, за наявності стабільного замовлення та фінансування з боку замовника, провести модернізацію всіх Т-64 у найближчій перспективі.