Повернутись
Що робити якщо став свідком порушення?

Дата публікації: 04.06.2024

Якщо Вам стало відомо про порушення або зловживання в АТ “Українська оборонна промисловість” або на Підприємствах, повідомляйте на:   

  • гарячу лінію звернень АТ «УОП»:  0-800-211-606 
  • електронну пошту: antikor@ukroboronprom.com 
  • листом на адресу: вул. Дегтярівська, 36, м. Київ, 04119  

 Конфіденційність гарантованоПовідомлення може бути анонімним!

Як правильно повідомити про порушення на гарячу лінію звернень? 

Зацікавлена особа, після обрання зручного Каналу повідомлення, для сприяння ефективному розгляду її Повідомлення, має надати якомога більшу та точнішу інформацію на основі наступних питань:

  • Хто? – працівник, що вчинив порушення (посаду, прізвище та ім’я, інші відомості)
  • Що? – які саме порушення допущенні працівником Товариства або Підприємства (суть порушення: дія чи бездіяльність, опис подій, які норми законодавства або внутрішніх документів Товариства або Підприємства порушено)
  • Де? – місце вчинення порушення (якщо це має значення для перевірки і фіксації фактів та кваліфікації дій)
  • Коли? – дата або період порушення (якщо триваюче порушення або черговість подій)
  • Що зроблено? – відомості про вжиття заявником або іншими працівниками заходів з припинення та розслідування порушення (відомості щодо повідомлення керівництва або про звернення до правоохоронних/контролюючих органів)
  • Інші важливі факти та деталі, що мають відношення до повідомлення: хто ще з працівників є свідком або учасником подій, зазначених у повідомленні; чим ще підтверджується вчинення порушення тощо)

Чи записується моє звернення (дзвінок) на гарячу лінію?

Повідомлення здійснені на гарячу лінію не записуються. Звернення на гарячу лінію записується тільки у випадку залишення повідомлення на автовідповідач, але видаляється після його прослуховування менеджером та реєстрації в Журналі реєстрації та обліку повідомлень про прояви корупції та порушення принципів доброчесності та етики.

Що я можу зробити, якщо я не згоден з результатами  розслідування порушення, про яке я повідомив?

Будь-яка особа , яка не погоджується із результатами розслідування порушення має право звернутися до суду із позовною заявою, до правоохоронних органів із заявою про вчинення правопорушення або до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику, залежно від сфери порушення.