Повернутись
Завдання Департаменту з питань комплаєнсу та управління ризиками

Дата публікації: 04.06.2024

Які завдання Департаменту з питань комплаєнсу та управління ризиками АТ “Українська оборонна промисловість”? 

  • Закладання основ для прозорої та відповідальної співпраці з зацікавленими сторонами, шляхом розробки і впровадження нормативних документів, а також регулярного звітування  
  • Розбудова культури доброчесності в АТ «Українська оборонна промисловість» та на Підприємствах ОПК 
  • Робота з повідомленнями на гарячі лінії та реагування на виявленні порушення  
  • Впровадження заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції  
  • Впровадження ризик-орієнтованого підходу та заходів, що забезпечують безперервність діяльності  
  • Навчання та підтримка обізнаності працівників 

Як Департамент з питань комплаєнсу та управління ризиками впроваджує та підтримує високі етичні стандарти в АТ «Українська оборонна промисловість» та на Підприємствах ОПК?

Департамент з питань комплаєнсу та управління ризиками працює задля надання інформації, консультацій та вирішення проблем і питань для всіх працівників АТ «УОП» та Підприємств. Наш Кодекс ділової етичної поведінки, затверджений відповідним наказом АТ «УОП», ґрунтується на цінностях компанії та дотриманні законів, нормативних актів і політик. Ми проводимо регулярні тренінги для керівників та працівників, а також поширюємо інформаційні матеріали щодо сприяння створенню позитивного, інклюзивного та етичного робочого середовища.