Дата публікації: 04.06.2024
Які завдання Департаменту з питань комплаєнсу та управління ризиками АТ “Українська оборонна промисловість”?
- Закладання основ для прозорої та відповідальної співпраці з зацікавленими сторонами, шляхом розробки і впровадження нормативних документів, а також регулярного звітування
- Розбудова культури доброчесності в АТ «Українська оборонна промисловість» та на Підприємствах ОПК
- Робота з повідомленнями на гарячі лінії та реагування на виявленні порушення
- Впровадження заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції
- Впровадження ризик-орієнтованого підходу та заходів, що забезпечують безперервність діяльності
- Навчання та підтримка обізнаності працівників
Як Департамент з питань комплаєнсу та управління ризиками впроваджує та підтримує високі етичні стандарти в АТ «Українська оборонна промисловість» та на Підприємствах ОПК?
Департамент з питань комплаєнсу та управління ризиками працює задля надання інформації, консультацій та вирішення проблем і питань для всіх працівників АТ «УОП» та Підприємств. Наш Кодекс ділової етичної поведінки, затверджений відповідним наказом АТ «УОП», ґрунтується на цінностях компанії та дотриманні законів, нормативних актів і політик. Ми проводимо регулярні тренінги для керівників та працівників, а також поширюємо інформаційні матеріали щодо сприяння створенню позитивного, інклюзивного та етичного робочого середовища.