ДК "Укроборонпром" створив у своїй структурі літакобудівний кластер – Українську авіабудівну корпорацію. Концерн консолідує усі авіабудівні потужності країни, фундаментом яких стане ДП "Антонов". "Українська авіабудівна корпорація" є першим прикладом реформування оборонної промисловості країни.
Окрім "Антонова", до складу корпорації увійшли ПАТ УКРНДІАТ, ДП "Новатор", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", ДП "Харківське агрегатне конструкторське бюро" " і ПАТ Завод "Маяк". Це перші підприємства літакобудівного кластеру, у подальшому відбудеться його суттєве розширення – це відкрита система для підприємств будь-якої форми власності.
"Укроборонпром" впроваджує успішний управлінський досвід міжнародних авіабудівних компаній – Boeing, Airbus – вони працюють саме за такою структурою", – наголосили в "Укроборонпромі".
Літакобудівний кластер дозволить зробити українську авіаційну галузь єдиним потужним механізмом із чіткою координацією розвитку, глибше інтегруватися у світовий ринок та впроваджувати міжнародні стандарти. Його підприємства співпрацюватимуть із партнерами з приватного сектору, заводами, які не входять до складу Держконцерну. Це прискорить процес імпортозаміщення, дасть новий поштовх науково-технічному розвитку й економіці держави у цілому.
Головна перевага кластеру в тому, що об’єднуючись, підприємства мають загальне планування серійного виробництва, єдиний центр закупівель матеріалів та комплектуючих, об’єднаний маркетинг продукції та забезпечення продажів
"Ми отримаємо позитивний економічний ефект за рахунок об’єднання виробничих потужностей підприємств-учасників корпорації та зменшення рівнів управління і дублюючих служб", – заявив Генеральний директор Концерну Роман Романов, додавши, що в подальшому Концерн здійснить кластеризацію всіх своїх підприємств.