Повернутись
Комплаєнс політика

Дата публікації: 26.07.2024

З метою впровадження в Акціонерному товаристві «Українська оборонна промисловість» (далі - АТ «УОП») та на Підприємствах системи комплаєнс менеджменту для забезпечення їх сталого довгострокового розвитку в умовах дотримання законодавства України, вимог Європейського Союзу, міжнародних стандартів доброчесності та застосування кращих світових практик комплаєнсу, Товариством було розроблено та затверджено Комплаєнс політику. Департаментом з питань комплаєнсу та управління ризиками було проведено заходи імплементації даної Політики, а саме навчання та інформування працівників ОПК щодо її положень.  

Комплаєнс політика визначає: 

  • основні цілі розбудови системи комплаєнсу в АТ «УОП» та на Підприємствах ОПК, а також її принципи; 
  • мету побудови комплаєнс-культури в АТ «УОП» та на Підприємствах ОПК; 
  • складові та принципи впровадження цільової моделі комплаєнс-системи АТ «УОП» та Підприємств ОПК; 
  • порядок організації системи звітування; 
  • відповідальність за невиконання положень даної Політики. 

Розбудовуючи належну систему комплаєнсу, які відповідає міжнародним стандартам та вимогам ОЕСР, в АТ «УОП» та на Підприємств ми закладаємо основи для створення середовища, яке сприяє досягненню стратегічних та операційних цілей українського ОПК, формує комплаєнс-культуру у всіх осіб, на яких поширюється дія цієї Політики, та розвиває лідерів, орієнтованих на просування законності і  доброчесності у своїй діловій практиці. 

Якщо Вам стало відомо про порушення або зловживання в АТ «УОП» або на Підприємстві ОПК, повідомляйте на:   

гарячу лінію звернень АТ «УОП»: 0-800-211-606 

електронну пошту: antikor@ukroboronprom.com 

листом на адресу: вул. Дегтярівська, 36, м. Київ, 04119 

(з позначкою «повідомлення про порушення») 

 Конфіденційність гарантовано 

Повідомлення може бути анонімним 

Детальніше ознайомитись з Комплаєнс політикою можна нижче: