Дата публікації: 26.07.2024
З метою впровадження в Акціонерному товаристві «Українська оборонна промисловість» (далі - АТ «УОП») та на Підприємствах системи комплаєнс менеджменту для забезпечення їх сталого довгострокового розвитку в умовах дотримання законодавства України, вимог Європейського Союзу, міжнародних стандартів доброчесності та застосування кращих світових практик комплаєнсу, Товариством було розроблено та затверджено Комплаєнс політику. Департаментом з питань комплаєнсу та управління ризиками було проведено заходи імплементації даної Політики, а саме навчання та інформування працівників ОПК щодо її положень.
Комплаєнс політика визначає:
- основні цілі розбудови системи комплаєнсу в АТ «УОП» та на Підприємствах ОПК, а також її принципи;
- мету побудови комплаєнс-культури в АТ «УОП» та на Підприємствах ОПК;
- складові та принципи впровадження цільової моделі комплаєнс-системи АТ «УОП» та Підприємств ОПК;
- порядок організації системи звітування;
- відповідальність за невиконання положень даної Політики.
Розбудовуючи належну систему комплаєнсу, які відповідає міжнародним стандартам та вимогам ОЕСР, в АТ «УОП» та на Підприємств ми закладаємо основи для створення середовища, яке сприяє досягненню стратегічних та операційних цілей українського ОПК, формує комплаєнс-культуру у всіх осіб, на яких поширюється дія цієї Політики, та розвиває лідерів, орієнтованих на просування законності і доброчесності у своїй діловій практиці.
Якщо Вам стало відомо про порушення або зловживання в АТ «УОП» або на Підприємстві ОПК, повідомляйте на:
гарячу лінію звернень АТ «УОП»: 0-800-211-606
електронну пошту: antikor@ukroboronprom.com
листом на адресу: вул. Дегтярівська, 36, м. Київ, 04119
(з позначкою «повідомлення про порушення»)
Конфіденційність гарантовано
Повідомлення може бути анонімним
Детальніше ознайомитись з Комплаєнс політикою можна нижче: