Повернутись
Укроборонпром впровадив гарячу лінію для звернень до керівника напрямку комплаєнсу Товариства

Дата публікації: 06.02.2024

Акціонерне товариство «Українська оборонна промисловість» запровадило прямі канали комунікації працівників з керівником напрямку комплаєнсу та управління ризиками телефоном або електронною поштою. Це один з важливих елементів антикорупційної інфраструктури, яку будує Товариство.

Укроборонпром робить це для того, щоб кожен працівник міг забезпечити на робочому місці комфортне середовище, відчував свою цінність і повагу до своєї роботи, а також мав змогу поставити запитання щодо відповідності тих чи інших внутрішніх рішень принципам доброчесності, чинному законодавству або нормативним документам АТ «УОП».

У Товаристві працює й загальна гаряча лінія, завдяки якій працівники можуть повідомляти телефоном, на електронну або звичайну поштову скриню про порушення, зокрема на умовах анонімності.

Проте, якщо працівник вважає, що питання має бути скероване на найвищий рівень, він можете звернутись напряму до керівника напрямку комплаєнсу.

«Двостороння комунікація сприятиме розвитку внутрішньої культури, підвищить рівень взаєморозуміння та допоможе вдосконалити процеси з урахуванням думок і пропозицій працівників керівної компанії та підприємств», – зазначає Олена Ковальова, Директор департаменту з питань комплаєнсу та управління ризиками АТ «Українська оборонна промисловість».

Гаряча лінія керівника напрямку комплаєнсу АТ «УОП»: 0-800-215-062 
Гаряча лінія АТ «УОП»: 0-800-211-606 
Електронна пошта: antikor@ukroboronprom.com